مراسم جشن دو زوج آسمانی، مولود کعبه حضرت علی (ع) و حضرت زهرای اطهر (س) + تصاویر

خانه / استان ها / مراسم جشن دو زوج آسمانی، مولود کعبه حضرت علی (ع) و حضرت زهرای اطهر (س) + تصاویر

مراسم جشن دو زوج آسمانی، مولود کعبه حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها صبح جمعه 4/7/93در حسینیه بیت رقیه با حضور جمع کثیری از خواهران محترمه برگزار گردید . در این مراسم باشکوه و معنوی که همراه با مولودی خوانی و اهداء هدایا به نفرات برتر مسابقه فرهنگی دهه مبارک کرامت بود سرکار خانم حسینی از حوزه علمیه خواهران پیرامون سبک زندگی آسان سخنرانی نموده و بیان داشتند اگر در زندگی معنویت وجود داشته باشد رستگار خواهیم شد و از لحاظ روحی و امنیت اخلاقی مصون و محفوظ خواهیم ماند. هر فردی راه و روشی برای سبک زندگی خود دارد. یکی با سبک روز و یکی با سبک غربی و یکی با سبک اسلامی . باید بدانیم که این سبک ها در زندگی ما اثرگذار خواهد بود و روی نسل ما اثر گذار می شود . پس سبکی در زندگی موفق خواهد بود که در آن اعتقاد و تقوا وجود داشته باشد و با نوع رفتاری و اخلاق اسلامی باشد و با الگو گرفتن از ائمه معصومین سلام الله علیها و حضرت زهرا ی اطهر کانون زندگی را تشکیل داده و با رفتار و عمل خودمان طوری زندگی را اداره کنیم که فرزندانی لایق و شایسته تحویل جامعه بدهیم و آنها را بیمه اسلام و قرآن کنیم . آن موقع می توانیم بگوئیم سبک زندگی ما بر پایه رستگاری تحکم یافته است و مقام معظم رهبری می فرمایند رفتار اجتماعی و سبک زندگی ، تابع تفسیر ما از زندگی است.

هدف زندگی چیست، هر هدفی که برای زندگی معین کنیم، برای خودمان ترسیم کنیم ، به طور طبیعی متناسب با خود یک سبک در زندگی به ما پیشنهاد می شود.

سرکار خانم حسینی در قسمتی از سخنان خود زندگی در دنیا را برای آخرت ترسیم نمودند و اظهار داشتند دنیا سرای گذشت است. آنچه زندگی ابدی خواهد بود در آخرت است پس نتیجه می گیریم هرچه در این دنیای فانی بکاریم در آخرت برداشت خواهیم کرد.

در خاتمه مولودی خوانی توسط سرکار خانم موسوی از مرکز استان و سخنرانی مسئول واحد پیروان عترت پیرامون برنامه های هیئت در ماه محرم و مراسم جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام و اهداء هدایا انجام گرفت.

واحد پیروان عترت خواهران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

 

DSC08792 DSC08794  DSC08807  DSC08810 DSC08822 DSC08824 DSC08827  DSC08845 DSC08847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *