مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (سلام الله علیها) در هریس

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (سلام الله علیها) در هریس

مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(سلام الله علیها) در هریس گفت: امروز بانوان ایرانی با حضور در تمامی عرصه های علمی فرهنگی و با رعایت عفاف وحجاب و تربیت نسل عاشورایی زینب گونه و قاسم گونه ی خود دشمنان نظام را نابود می کنند.

مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا؛ سرهنگ عباسقلی احمدزاده؛ در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (سلام الله علیها) با تبریک هفته بسیج  اظهار داشت: برای بسیجی بودن لازم نیست که حتما کارت بسیج داشته باشیم؛ همین که روحیه شهادت طلبی و دفاع از کشور و مبارزه با استکبار وجود داشته باشد، یک بسیجی هستید.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی، مرزهای کشور را درنوردیده است، گفت: امروز با توجه به وقایعی که در کشورهای منطقه در حال وقوع است و همچنین با توجه به امنیتی که در میهن اسلامی‌مان به یمن و برکت حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی در کشورمان حاکم است، ملت‌های مسلمان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها عاملی که موجب تأمین امنیت آن‌ها خواهد شد همین تفکر و فرهنگ بسیجی است.

احمدزاده یکی از ارکان اصلی تفکر و فرهنگ بسیجی را وجود روحیه استکبارستیزی در سایه بصیرت و آگاهی نسبت به نقشه‌ها و کید دشمنان دانست و افزود: هر روز که می‌گذرد ما شاهد این هستیم که استکبار جهانی همواره برای تحکیم و تقویت حاکمیت خود بر نقاط مختلف دنیا، نقشه‌های مختلفی را اجرا می‌کند و در هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی پس از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف گفت: بسیج همواره منشاء خدمات به مردم با بصیرت ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا تصریح کرد: حضرت زینب(سلام الله علیها) در مقابل تمام مصیبت‌ها صبر پیشه و پیام واقعه خونین کربلا را به همگان ابلاغ کرد.

وی گفت: این بانوی بزرگوار توانست با ابزارها و شیوه‌های مختلف و علم و شناخت ‌بیکران خود به بهترین نحو از حرکت امام حسین(علیه السلام) دفاع کند.

احمدزاده تاکید کرد: امروز بانوان ایرانی با حضور در تمامی عرصه های علمی فرهنگی و با رعایت عفاف و حجاب و تربیت نسل عاشورایی زینب گونه و قاسم گونه ی خود دشمنان نظام را نابود می کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *