مراسم سالگرد سردار دلها و عمار انقلاب در غرب شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / مراسم سالگرد سردار دلها و عمار انقلاب در غرب شهرکرد + تصویر

مراسم سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و عمار انقلاب حضرت محمدتقی آیت الله مصباح بزدی  با حضور مردم و مسئولان برگزارشد.

مراسم سالگرد سردار دلها و عمار انقلاب

مراسم سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و عمار انقلاب حضرت محمدتقی آیت الله مصباح بزدی  با حضور مردم و مسئولان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و مالک اشتر نظام و سالگرد رحلت و عمار انقلاب، علامه حضرت آیت الله مصباح به همت بسیج اصناف و بسیج ادارات شهرستان شهرکرد و هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در گلزار شهدای اشکفتک برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و تسلیت سالگرد ارتحال علامه حضرت آیت الله مصباح یزدی گفت: عمار انقلاب در عمل با تمامی وجود از ولایت‌فقیه و جمهوری اسلامی در برابر دشمنان انقلاب دفاع ‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر،اظهارداشت:روحیه ولایتمداری و عشق به نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی جزو خصایص اصلی آن عمار انقلاب بود.

این مقام مسئول گفت: فعالیت در امر تربیت شاگردان فاضل و تأسیس مراکز علمی و پژوهشی همچون موسسه امام خمینی (ره) و نگارش کتب متعدد از ویژگی های این عالم وارسته بود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: عمار انقلاب از نظرعلمی دارای ابعاد مختلفی بودند و در زمینه های اخلاقی، تواضع و تقوی و همچنین در امر دفاع از انقلاب و یاری ولی امر مسلمین، چهره ای شاخص و مثال زدنی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به بیان ویژگی های سردار دلها پرداخت و گفت: سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیتی بسیار منحصر به‌فرد بود، این شهید عزیز در برابر دشمنان و ظالمان بسیار سخت و برای دوستان و هم‌وطنان خود بسیار مهربان و فداکار بود.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: سردار سلیمانی در کنار مسئولیت هایش در خارج از مرزهای ایران، همواره آماده کمک‌رسانی به مردم ایران در هر شرایط و بحرانی بود، حضور او در حادثه سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در خوزستان هرگز از ذهن مردم این استان و ایران پاک نخواهد شد.

 مسئول دفتر نمایندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: این شهید بزرگوار بدون درنگ و با نهایت سادگی در میان مردم حضور پیدا می کرد و برای حل مشکلات آن‌ها از تمامی توان خود استفاده، حاج قاسم برای فرزندان شهدا همچون پدری دلسوز بود و این ویژگی‌های منحصر به‌فرد نشان دهنده این موضوع بود که او دل از تعلقات دنیوی بریده و به دنبال شهادت و وصال به حق بود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت مقاله ، مداحی و سینه زنی و تجلیل از دو نوجوانان عضو هیأت رزمندگان اسلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: کرامت بیاتی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *