مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت در اشکفتک + تصویر

مراسم دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد .

مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت در اشکفتک

مراسم دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان  با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یادو خاطره سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به بیان رشادت ها، ایثار، فداکاری و اخلاص حاج قاسم به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی نبوغ نظامی،روحیه سلحشوری و جنگندگی، روحیه شهادت طلبی،اخلاص. ارادت و انس با قرآن ، مناجات و دعا، تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ولایت‌مداری.تعبدومعنویت، فرامرزی بودن،یک دیپلمات برجسته.نظم و انضباط و دقت در امور.سرعت عمل و به هنگام بودن، سادگی و صفا، مردمی بودن، انس با شهدا و توجه ویژه به خانواده های معظم شهیدان، ارتباط با جوانان، آرامش و طمأنینه.ارتباط عمیق با خانواده را از جمله صفات سردار دلها، سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،پخش سرود جمهوری اسلامی ایران،قرائت شعر و دکلمه در رسای حاج قاسم سلیمانی،پخش کلیپ در خصوص رشادت‌های سردار و تشیع جنازه سردار سلیمانی، اجرای روایت گری در خصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و قرعه کشی مسابقه وصیت نامه الهی سیاسی سردار سلیمانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *