مراسم سوگواری حضرت امام جعفر صادق علیه اسلام در شهر مالخلیفه+تصویر

خانه / استان ها / مراسم سوگواری حضرت امام جعفر صادق علیه اسلام در شهر مالخلیفه+تصویر

مردم ولایتمدار شهر مالخلیفه درسوگ ششمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام جعفر صادق علیه اسلام  اشک ریختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم حجت الاسلام سید محمدباقر بخشایش پوربا تسلیت شهادت امام صادق(علیه السلام) گفت:محبت داشتن به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام خیلی ارزشمند است.

امام جمعه بخش فلارد ادامه داد:محبت و توسل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ارزش انسان را بالا می برد،به آدم ارزش میدهد آنهم ارزش معنوی ، برای دنیا و آخرت.

وی افزود: شخصی از خراسان پیاده آمد مدینه محضر امام  محمد باقر علیه السلام  رسید و پا هایش را که تاول زده و ترک خورده  به امام نشان داد و عرض کرد” آقا هیچ چیزی  من را دراین راه نیاورد  مگر محبت به شما”  حضرت امام محمد باقر(علیه السلام )فرمودند: هل الدین  الا الحب:مگر دین غیر از این است  تمام دین محبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

امام جمعه فلارد افزود: وقتی اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام چیزی را به عنوان  اساس دین از آن نام می برند  نباید سرسری از آن رد شویم.

وی افزود:محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را خیلی ها  در دل دارند، در تهران  تهران بسیاری از  ارامنه  برای حضرت ابوالفضل علیه السلام نذری می دهند،مسیحی اند اما محبت حضرت ابوالفضل علیه السلام دارند ، محرم که می شود  مجلس می گیرند ، اطعام می دهند  حاجت هم می گیرند ، محبتشان ارزشمند است.  امام جمعه فلارد اظهار داشت: حضرت امام جعفر صادق علیه السلام  در سخت ترین شرایط با خلفای جور مبارزه کرد از هدف خود که  همان ترویج اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم بود ذره ای عقب نشینی نکرد .

اقامه نماز مغرب وعشاء ،تلاوت کلام نورانی وحی ، سخنرانی، ذکر توسل ، سینه زنی  وپذیرایی  از برنامه های شب شهادت آقا امام جعفر صادق علیه السلام  درمسجد امام حسن مجتبی علیه السلام  شهر مالخلیفه بود.

همچنین به مناسبت شهادت رئیس مذهب شعیه حضرت امام صادق علیه السلام مردم ولایتمدار و بسیجی شهریار همراه با حجت الاسلام یاوری امام جماعت  و روحانی مسیر ۱۲کیلومتری روستای شهریار تا امام زاده سید احمد شیرمرد را پیاده پیمودند.

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در جمع مردم شهریار و روستاهای محلق شده در مسیر به عزاداران حضرت امام صادق علیه السلام گفت:خدا را شاکریم که این توفیق را عنایت فرمود تا درجمع شما زائرین امام زاده وعاشقان اهلبیت (ع)باشم واین هم عنایت امام صادق علیه السلام واین امام زاده بود که شما توانستید دراین هوای گرم این مسیر ۱۲کیلومتری را به پیمایید.

امام جمعه فلارد در ادامه افزود:کوتاهترین راه برای تقرب به خدای متعال محبت و زیارت می باشد و این توفیق امروز شامل حال شما در زیارت امام زاده سیداحمد شیر مرد(علیه السلام)شد.

انتهای خبر/   4

6 5

8

9 10

425422722_38343

IMG_20160730_230557 425329728_57635

01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *