مراسم شهدای هفتم تیر درشهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / مراسم شهدای هفتم تیر درشهرکرد + تصویر

مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهید این دیار رحمان استکی و یادواره شهدای پایگاه شهداء در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهید این دیار رحمان استکی و یادواره شهدای پایگاه شهداء در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛مراسم سی ونهمین سالگردشهدای هفتم تیر، سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهیدمظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیداین دیار رحمان استکی ونیز یادواره 45شهید پایگاه شهدای مسجدجامع شهرکرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان،خانواده معظم شهداء و آحاد مردم با رعایت اصول بهداشتی درمسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

دراین مراسم معنوی که جمعی از مبارزان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی هم حضور داشتند نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 7 تیر و شهدای مسجدجامع به ویژگی های شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و نیز شهید این دیار شهید رحمان استکی نخستین نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی پرداخت .

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ایمان به خدا ،بصیرت ، ولایتمداری ، شجاعت و مجاهدت را از ویژگی های بارز سیدالشهدای انقلاب اسلامی و شهید رحمان استکی عنوان کرد و گفت: شهید بهشتی بزرگمردی متفکر و به معنای راستین و واقعی کلمه مدیر، مدبر، حکیم، عالم،عارف و متعبد بود.

امام جمعه شهرکرد به دشمنی و جنایات شیطان بزرگ و منافقین و گروه های وابسته علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد ادامه داد:ترور شخصیت‌ های بزرگ در طول تاریخ انقلاب اسلامی، به دست گروه نفاق و با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار انجام شد و این جنایت‌ها از ذهن تاریخ پاک نمی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر توطئه های استکباری و تحریم ها اشاره کرد و افزود:جنایات منافقین و استکبار، رسوایی و نابودی محض استکبار جهانی را در برداشت و همگان دریافتند که، تداوم راه انقلاب اسلامی و شهدا نیازمند صبر و شکیبایی و پیروی از خط ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه دراستان به لزوم تداوم راه شهدا  اشاره کرد و ادامه داد: برای ناکام گذاشتن دشمنان و نابودی استکبار جهانی باید راه شهدا به ویژه شهید مظلوم دکتر بهشتی و رحمان استکی با عزم راسخ و مستحکم در جامعه ادامه یابد و با عزمی راسخ موانع شناسایی و راهکارهای لازم ترسیم گردد تا از بتوانیم انقلاب اسلامی به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

امام جمعه شهرکرد به شناخت دشمنان از نقاط قوت انقلاب اسلامی و طراحی نقشه های شوم برای مقابله با اسلام ناب اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان با شناخت کافی که از مردم انقلابی ایران اسلامی داشتند، به شکل‌های مختلف از جمله ترور، کودتای نظامی ،جنگ تحمیلی ، جنگ نرم ، تحریم افراد و کشور ، مصادره و غارت کل دارای‌هایی کشور، گزینه‌های روی میز ،قطعنامه‌های شورای امنیت و سایر تهدیدهای بزرگ علیه انقلاب اسلامی به میدان آمدند و شخصیت های بزرگی مانند آیت الله دکتر بهشتی و 72 یارش را به شهادت رسانند، اما جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم انقلابی و رهبری امامین انقلاب در مقابل این مشکلات و جنگ‌ها ایستادگی کردند و دشمنان را در عرصه های مختلف شکست دادند.

نماینده ولی فقیه دراستان به جایگاه رفیع ولایت درجامعه اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه،محور و مغز متحرک نظام اسلامی است،امروز با محاسبات غلط احزاب، گروهها و جناح‌هایی را تشکیل دادند و می‌خواهند و این تشکلها را فراتر از جایگاه ولایت فقیه در جامعه القا کنند و نقش آنها را پررنگتر نشان دهند و به جایگاه ولایت فقیه آسیب بزنند، اما در این مسیر هم، با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی به فضل خدا ناکام می مانند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *