مراسم شیر خوارگان حسینی در سریش آباد برگزار شد

خانه / استان ها / مراسم شیر خوارگان حسینی در سریش آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدا وسیما در سریش آباد هم‌زمان با سراسر کشور امروز کودکان سریش آباد در همایش در سراسر شیر خوارگان حسینی همنوا با طفل شش‌ماهه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حضرت علی‌اصغر (علیه السلام)در حسینیه صاحب الزمان (عجل الله تعالی الفرجه شریف ) شرکت کردند

در همایش شیرخوارگان حسینی مادران با روضه‌خوانی شهادت حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) نذرنامه فرزندشان را نذر یاری امام زمان (عج) کردند.

حجت الاسلام نعمتی، در این همایش با اشاره بر اینکه مادران باید از زنان عاشورایی الگو بگیرند گفت: شاهد آن هستیم که باگذشت بیش از هزار سال اما هنوز مادران و زنان ما هم‌صدا با زنان عاشورایی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: درس‌های عاشورایی همچنان ماندگار است و باید زنان و مادران جامعه امروزی ما از این واقعه درس بگیرند و فرزندان خود را عاشورایی تربیت کنند.

نعمتی تصریح کرد: زنان کربلا در آن دوران و در صحرای کربلا نهضتی آفریدند که امروز ما باید دنباله‌رو این نهضت عاشورایی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما برای تحقق شعار لبیک یا زینب (س) گرد هم آمدیم افزود: باید با درس گرفتن از فرهنگ عاشورای برای ترویج معروف‌ها و پاک کردن فضای جامعه از منکرها تلاش و از دین خود دفاع کنیم.

در این مراسم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت آقای دریایی و کربلایی امیر قره باغی به یاد شیرخواره حسینی مداحی کردند و مادران کودکان شیرخوارسریش آبادی نیز با حضور در حسینیه صاحب الزمان (عج) در این مراسم معنوی حضور یافته و درحالی که نوزادان خود را بر روی دستانشان گرفته بودند، در غم و اندوه حضرت «علی اصغر(علیه السلام)» اشک ماتم ریختند و به سوگواری و عزاداری پرداختند تا تسکین‌بخش غم رباب(س) باشند.

 sheerkharagan952 sheerkharagan955 sheerkharagan956

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *