مراسم عزاداری سومین روز از محرم در فلارد+تصویر

خانه / استان ها / مراسم عزاداری سومین روز از محرم در فلارد+تصویر

 مراسم سوگواری حضرت سید الشهداء علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فلارد لردگان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام امین خالدی ایام حزن وانده شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت  گفت.

وی ادامه داد معرفت به اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام انسان را نجات می دهد،درمعرفت به امام هم هدایت هست ،هم اطاعت خداوند هست، هم، محبت هست ،هم تحمل سختی  هاهست.

حجت الاسلام خالدی افزود: ابراهیم خلیل الله  دنیای صبراست  قهرمان توحید است ،مقام نبوت دارد،آستانه صبرش بالاست  دنیای معرفت است ،  معرفت به اهل بیت استقامت می خواهد،معرفت به اهل بیت تحمل و صبر می خواهد ،چقدر به اهلبیت ارادت  داریم ،چقدرمطیع هستیم  چقدرشاکر هستیم .

وی گفت: حضرت سیدالشهداءعلیه السلام روز عاشورا آنقدرآستانه صبر خود را بالا برد  این یعنی مطیع بودن استقامت داشتن راضی بودن به رضایت الهی این بالاترین معرفت به پروردگار است.

حجت الاسلام خالدی ادامه داد: روز عاشورا دشمن آنقدرپستی ورذالت از خود را نشان دادکه بشر برای همیشه باید شرمنده و سر به زیر باشد  وقتی می گوییم دشمن،  دشمنان ابا عبدالله الحسین (ع)چه کسانی بودند، هم آنهایی بودندکه برای امام خود نامه نوشتند  آقا بیا کوفه.

وی افزود: تاریخ این طوری ثبت کرده است ۱۸هزار نامه برای پسر رسول خدا نوشتند ولی با تهدید عبیدالله بن زیاد همه عقب نشینی کردند بجز اندکی  که با امام ماندند  این یعنی بی بصیرت یعنی بی معرفت، که امام خود را سر می برند زن وبچه هایش را به اسارت می برند.

حجت الاسلام خالدی گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است درمورد بصیرت صحبت می کنند؛ برادران و خواهران باید حسین زمان خود را بشناسیم  و او را یاری کنیم .

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *