مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه سلام الله علیها لردگان+تصویر

خانه / استان ها / مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه سلام الله علیها لردگان+تصویر

مراسم عزاداری وفات شهادت گونه حضرت معصومه(سلام الله علیها)درمسجدحضرت ابوالفضل شهر مال خلیفه برگزارگردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام خداوردی با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: آن بانوی بزرگ داراي شخصيتي رفيع و والا مي‎باشد بطوري كه ائمه طاهرين عليهم السّلام از اين بانو، با جلالت و تكريم ياد كرده‎اند.

 وی ادامه داد: حتي پيش از ولادت آن حضرت، بلكه پيش از ولادت پدر بزرگوارش، نام او بر لسان بعضي از ائمه اطهار عليهم السّلام آمده و از مقام والاي ایشان سخن گفته‎اند.

حجت الاسلام خداوردی افزود:حضرت  امام جعفر صادق عليه السّلام مي‎فرمايند”بدانيد قم حرم من و حرم فرزندانم پس از من است، زني از فرزندان من در اين شهر در مي‎گذرد كه او دختر موسي است”.

وی ادامه داد: ششمین امام شیعیان در حديثي ديگر پيش از اينكه اين فرزند گرانقدر متولد شود از فضيلت زيارت و مدفن او سخن مي‎گويد و شيعيان را به اهميت آن توجه مي‎دهد و مي‎فرمايد”شهر قم، حرم ما است و در آن زني از فرزندان من مدفون مي‎شود، به نام فاطمه هر كس او را زيارت كند بهشت براي او واجب مي‎شود…”.

حجت الاسلام خداوردی گفت: همه اين بيانات حاكي از شأن و عظمت و فضيلت اين بانوي مكرم اسلام مي‎باشد،بي‎شك اين فضايل و خصوصيات اخلاقي اين بانوي بزرگ است كه او را داراي چنين مقام و منزلتي نموده است چون امام موسي كاظم عليه السّلام داراي 37 فرزندبود كه اين بانوي مكرم مثل ستاره‎اي درخشان مي‎درخشد و در ميان فرزندان امام هفتم بعد از امام رضا عليه السّلام هيچ كدام هم سنگ ایشان نمي‎باشد.

اقامه نماز جماعت مغرب وعشا .سخنرانی ذکر توسل. نوحه وسینه زنی وپذیرای از برنامه های شب وفات شهادت گونه  این بانوی بزرگ بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *