مراسم معنوی اعتکاف در۱۶۰ مسجد استان چهارمحال و بختیاری+تصویر

خانه / استان ها / مراسم معنوی اعتکاف در۱۶۰ مسجد استان چهارمحال و بختیاری+تصویر

مراسم معنوی اعتکاف وجشن میلاد مولود کعبه حضرت علی علیه السلام با حضور جوانان،خواهران و برادران در ۱۶۰مسجد چهارمحال و بختیاری .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛کار ثبت نام اعتکاف از ۲۱ فروردین آغاز و تا اول اردیبهشت یک روز قبل از برگزاری مراسم ادامه داشت و آحاد مردم از طریق سامانه جامع ثبت نام اعتکاف و نیز مراجعه به مساجد برای حضور دراین مراسم معنوی اعلام آمادگی کردند.

در شب  و روز میلاد مسعود نخستین امام شیعیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با حضور  معتکفین  و خیل ارادتمندان به ساحت مقدس امیر ولایت حضرت علی علیه السلام مراسم سخنرانی و مولودیه برگزارشد.

این مراسم در شهرکرد ویژه خواهران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و مخوص برادران در مسجد جامع در حال برگزاری می باشد.

همچنین دانش آموزان و دانشجویان نیز در مرکز استان در مساجد صاحب الزمان علیه السلام ، فاطمه الزهرا سلام الله علیها، امام سجاد علیه السلام و حضرت امام جواد علیه السلام شهرکرد مستقر هستند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید توسط قاریان برجسته استانی، اقامه نماز جماعت سه وقت،بیان احکام و سخنرانی توسط  ائمه جمعه،جماعات،علمای مدعو و استانی، برگزاری مراسم ادعیه(کمیل،توسل،ندبه،عاشورا،آل یاسین، جامعه کبیره …) و مولودیه خوانی ولادت با سعادت حضرت علی  علیه السلام با حضور مداحان مطرح کشوری و استانی،تشکیل حلقات قرآنی و معارفی و پاسخگویی به سوالات و شبهات با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مراسم سوگواری وفات قهرمان صبر و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیها از دیگر برنامه های مراسم اعتکاف در مصلای امام خمینی (ره)،مسجدجامع شهرکرد و نیز سایر مساجد استان است.

این مراسم را در مسجد جامع شهرکرد از دریچه دوربین با هم تماشا کنیم…


سخنرانی حضرت آیت الله اسلامیان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری


حضور برادران در مسجد جامع شهرکرد


حضور خواهران در مصلای بزرگ آمام خمینی (ره) شهرکرد

IMG_2313  IMG_2312

IMG_2319  IMG_2313


تشکیل حلقه های معارفی

IMG_2331  IMG_2336

IMG_2331  IMG_2340


توزیع افطاری


مراسم قرائت ادعیه – دعای کمیل


قرائت دعای ندبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *