مراسم نوروزی با شهیدان در شهرکرد برگزار می شود

خانه / استان ها / مراسم نوروزی با شهیدان در شهرکرد برگزار می شود

مراسم نوروزی با شهیدان در شهرکرد برگزار می شود

همزمان باروزهای پایانی سال،مراسم نوروزی باشهیدان باحضور دانش آموزان،جوانان ونوجوانان عاشورایی در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک ایام ولادت فرخنده و با سعادت سیده زنان عالم، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از برگزاری مراسم نوروزی با شهیدان در شهرکرد خبر داد.

چراغیان ادامه داد:در آستانه تحویل سال نو،به منظور ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آشنایی بیشتر آیند سازان این نظام الهی با آرمانهای والای امام راحل و شهدا، این مراسم با شکوه با حضور دانش آموزان دوره اول متوسطه نواحی یک و دو شهرکرد برگزار می شود.

یادگارسالهای دفاع مقدس با تقدیراز مسئولین بنیاد شهید، شهرداری ، شورای شهر و سایرمسئولان و عزیزانی که در این برنامه ارزشمند همکاری صمیمانه دارند،گفت: در نظر است این مراسم باشکوه روز شنبه 26اسفند ماه از ساعت 9صبح با  همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان و نواحی یک و دو شهرکرد، در گلزار همیشه جاوید شهیدان این شهر اجرا می شود.

وی افزود: مراسم نوروزی با شهیدان ،با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار می شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی،سخنرانی، اجرای برنامه با نوای گرم خواننده کشوری آقای هارونی، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا،اجرای سرود … از دیگر برنامه‌های این آیین است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *