مراسم ویژه عید قربان تا عید غدیردر مسجد جامع بن+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم ویژه عید قربان تا عید غدیردر مسجد جامع بن+ تصویر

مراسم جشن و سخنرانی ویژه اعیاد قربان تا بزرگترین عیدمسلمانان عیدالله الاکبر، عیدسعید غدیرخم با رعایت اصول بهداشتی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع بن برگزار شد.

مراسم ویژه عید قربان تا عید غدیر در مسجد جامع بن برگزارشد؛

مراسم جشن و سخنرانی ویژه اعیاد قربان تا بزرگترین عیدمسلمانان عیدالله الاکبر، عیدسعید غدیرخم با رعایت اصول بهداشتی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع بن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت بویژه عید سعید غدیر خم گفت:مراسم با شکوه دهه ی امامت و ولایت با حضور مردم مومن، ولایتمدار و عاشق مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با رعایت اصول فاصله گذاری بمدت 11 شب در مسجد جامع شهربن برگزارشد.

نیاز علی حیدری ادامه داد: دراین مراسم معنوی پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید هر شب فرازی از خطبه غدیر قرائت وحجت الاسلام عباس انصاری پیرامون عظمت عید سعید غدیرخم وتعیین امیرالمؤمنین حضرت علی علیه ‌السّلام به عنوان امام و ولی جامعه‌ی اسلامی از سوی پیغمبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله وسلم به ایراد سخن پرداخت.

وی ادامه داد:پس از سخنرانی مداحان اهلبیت عصمت و طهارعلیهم السلام درجمع عاشقان امامت و ولایت به مولودیه خوانی پرداختند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن از پخت و توزیع غذای گرم و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم جشن امامت و ولایت خبر داد و گفت: با پخت غذای گرم و رعایت اصول بهداشتی در این دهه هر شب، شرکت کنندگان در مراسم جشن امامت و ولایت، شام نذری را بر سر سفره حضرت امام علی علیه السلام میهمان بودند.

حیدری به بازسازی واقعه ی غدیر اشاره کرد و ادامه داد: امسال هم بازسازی واقعه ی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری،  همزمان با عیدالله الاکبر از ساعت 18 در شهر بن برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج محمد احمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *