مراسم گرامیداشت شهدای حادثه شاهچراغ در مسجدجامع شهرکرد +تصویر

خانه / استان ها / مراسم گرامیداشت شهدای حادثه شاهچراغ در مسجدجامع شهرکرد +تصویر

آیین گرامیداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه شاهچراغ بیان شد؛

دشمنی استکبار جهانی از ما تمام‌ شدنی نیست

آیین گرامیداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان با گرامیداشت شهدای امنیت و نیز شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام شیراز با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: با پیروزی و طلوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) غروب عمر استکباری جهانی آغاز شد.

حبیب نیکخو ادامه داد: شیطان بزرگ و دنیای غرب برای حفظ سلطه خود بر کشورهای ضعیف از همه ابزار ها استفاده می کنند و برای مقابله با اسلام ناب و انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته به اشکال مختلف، با طراحی توطئه های شوم، ترور، تحمیل جنگ 8 ساله، انجام تحریم ها،جنگ فرهنگی… به میدان آمدند ولی با رهبری های امامین انقلاب و تبعیت مردم بصیر از ولایت فقیه دشمنان، در عرصه های مختلف با شکست مواجه شدند و دراین مرحله هم به لطف خدا طعم شکست را چشیدند.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: کینه ی و دشمنی استکبار جهانی از ما تمام‌ شدنی نیست، اولین نکته این است که دشمنان ما کینه دیرینه ی خودشان را به ما نشان دادند، قرآن مجید در آیه مبارکه 109سوره بقره، می‌فرماید”حَسَدًا مِنْ عِنْدِ أَنْفُسِهِمْ اینها از سرِ حسادت، با شما خوب نیستند.

وی با اشاره به بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه  افزود: دولت تروریستی آمریکا پس از نا امیدی از مقابله با ملّت بزرگ ایران در عرصه‌های نظامی و تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی، در سال‌های اخیر با شبکه‌سازی و نفوذ در بخش‌های اجتماعی سرمایه گذاری کرده است.

نیکخو ادامه داد: حوادث اخیر کشور نیز بیش از همه، عنایات خداوندی به این آب و خاک را نشان داد، پروژه‌ی ویران سازی ایران  شکست مفتضحانه ‌ای خورد، همان پروژه‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد فلذا برای انتقام گیری از ملّت بصیر و انقلابی ایران به اغتشاشات روی آورند،اما با عنایات حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه توطئه ها با شکست مواجه شد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان افزود: اقتدار ایران اسلامی به فضل خدا روز به روز بیشتر می شود و افول شیطان بزرگ امریکا و رژیم جعلی و کودک کش اسراییل در حال نزدیکتر شدن است.

پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *