مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرکرد+ تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرکرد+ تصویر

مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرکرد ویژه خواهران در شهرکرد برگزارشد.

مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرکرد ویژه خواهران در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم که به همت پیروان عترت رزمندگان اسلام استان و پایگاه خواهران مسجدجامع برگزار شد مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان با تیریک سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61نقطه سرنوشت‌سازی در روند هشت سال جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام مجتبی محمدی افزود:با پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات و آزادسازی خرمشهر قهرمان، هیبت پوشالی صدام و رژیم بعثی عراق که از حمایت  غرب و شرق و در رأس آن شیطان برزگ برخوردار بود درهم شکست و ملت انقلابی ایران اسلامی توان و قدرت خود را به رخ استکبار جهانی کشید.

وی ادامه داد: مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر با اتکا به قرآن مجید تبعیت محض از امام راحل  صورت گرفت و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه استان ادامه داد: دشمن شکست خورده در عرصه نبر سخن امروز با جنگ نرم به میدان آمده که باید مانند رزمندگان فتح خرمشهر مقابل دشمن ایستاد و استکبار جهانی را دراین زمینه هم شکست داد.

تلاوت قرآن مجید،خیر مقدم گویی پخش نماهنگ به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و پخش رزق های معنوی فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *