مراسم گردهمایی ایثارگران ،بسیجیان ، بازنشستگان سپاه و رزمندگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سریش آباد برگزار شد.

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / مراسم گردهمایی ایثارگران ،بسیجیان ، بازنشستگان سپاه و رزمندگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سریش آباد برگزار شد.

به گزارش سرچشمه خبر شهر سریش آباد مراسم گردهمایی ایثارگران ،بسیجیان ، بازنشستگان سپاه و رزمندگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس وروز بسیج و پیشکسوتان در سالن چند منظوره صالحین در مورخه 94/7/6 راس ساعت 10صبح در سریش آباد برگزار شد.

 Gerd Hamaee12

این مراسم که به همت حوزه مقاومت شهید افیونی و هیئت رزمندگان اسلام سریش آباد برگزار گردید سرهنگ شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قروه سخنرانی کردند.

Gerd Hamaee13

سرهنگ شعبانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وروز بسیج و پیشکسوتان و با عرض تبریک پیشاپیش عید غدیر خم به شرکت کنندگان در مراسم ، رزمندگان و پیشکسوتان را ذخیره با ارزش انقلاب خواندند و ضمن ارزش نهادن به مبارزات رزمندگان اظهار داشتند : اگر جانفشانی های شما رزمندگان و بسیجیان جان برکف نبود انقلاب اسلامی اکنون این اقتدار را نداشت و همه ما مدیون شهیدان همسنگر شما هستیم .

Gerd Hamaee14Gerd Hamaee15Gerd Hamaee15Gerd Hamaee16

شعبانی با اشاره وقایع منا در عربستان این اتفاقات دلخراش را را ناشی از بی کفایتی سرمداران نالایق عربستان دانست .وی به دولت مردان عربستان گفت شما باید مسئولیت این اتفاقات دردناک را بپذیرید و این کوتاهی در یاد و خاطره مسلمین خواهد ماند و این یک لکه ننگی است که در پیشانی آل سعود خواهد می ماند

وی در خاتمه تأکید کرد ما بسیجیان جان برکف مطیع و فرمانبردار رهبر فرزانه انقلاب هستیم و در راه اسلام و قرآن تا پای جان ایستادایم.

این مراسم با خاطره گویی چند تن از رزمندگان اسلام همراه بود ودر پایان بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت هفتم مهرماه روز بسیج پیشکسوتان قرائت گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *