مراقب باشید سبک زندگی ما را غرب و بیگانگان تعریف نکنند

خانه / استان ها / مراقب باشید سبک زندگی ما را غرب و بیگانگان تعریف نکنند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: فرهنگ ما باید قرآن محور و خدامحور باشد نه دنیامحور، غرب محور، دشمن محور و کفر، شرک و نفاق محور.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در آغاز هفته مقاومت و پایداری گفت: طبق فرموده حضرت امام خمینی(ره) فتح خرمشهر، فتح ارزش هاست و باید روی این موضوع تمرکز، تفکر و تعقل داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی اظهار کرد: فتح ارزش ها از دیدگاه امام راحل همان هایی است که قسمتی از آن ها را در وصیت خویش اشاره می کنند و می فرمایند ما مفتخریم که پیرو قرآن، ایمان و پیرو اسلام ناب هستیم.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه ما نباید از نهج البلاغه و صحیفه سجادیه فاصله بگییریم اذعان داشت: اگر امام انقلاب کرد و در این مسیر پرچم بلند کرد و جلو افتاد برای این بود که ارزش های اسلامی را در جامعه ساری و جاری کند، پس ما نیز باید بکوشیم از این ارزش ها فاصله نگیریم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ سال از آن حماسه عظیم می گذرد، عنوان کرد: به خود آییم و ببینیم سبک زندگی ما را غرب و بیگانگان تعریف نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ادامه داد: مبادا افکار بیگانگان، روی نوع علم مان، طرز تفکرمان، سبک زندگی، تصمیم گیری ها، انتخابات، اداره جامعه، سیاست ورزی مان و خانواده، بازار و اقتصادمان تأثیر بگذارد و فرهنگ غربی و بیگانه از بیرون برای ما بیایید و ارزش های امام پشت سر گذاشته شود.

وی تأکید کرد: امروز در مقابل فرهنگی که برای شما می آورند بایستید و نگذارید فرهنگ غرب در زندگی شما نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ ما باید قرآن محور و خدامحور باشد نه دنیامحور، غرب محور، دشمن محور و کفر، شرک و نفاق محور.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: مردم روی تقوا و دین مداری متمرکز باشید و دین خود را سفت بچسبید و نگذارید دینتان را متزلزل کنند. مردم این ارزش امام است و مسلمان بمانید و مسلمان بمیرید.

امام جمعه شهرکرد، با تأکید بر ضرورت روی آوردن به ارزش ها و خیرات و پرهیز از آمریکا بعنوان شرّمطلق، گفت: خرمشهریان به خود ببالید که زیر پرچم اسلامی هستید شما عزت و آزادی دارید، زیر پرچم اسلام بمانید و مراقب باشید بیگانگان در کشورتان راه پیدا نکنند.

وی، تاکید کرد: بیدار باشید تا دشمن نفوذ نکند؛ چرا که نفوذ خطرناک است .بیدار باشید که دشمنان چه می کنند. ما زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و رستگاری در سایه ادامه دادن این راه است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، فلاح و رستگاری را تحت پرچم اسلام و قرآن دانست و گفت: مردم امر به معروف و نهی از منکر کنید و نظام اسلامی را پاس بدارید و در مقابل ورود آمریکایی ها و فرهنگ غربی بایستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *