مردم آمریکا از فساد درون کشورخودشان به ستوه آمده‌اند

خانه / استان ها / مردم آمریکا از فساد درون کشورخودشان به ستوه آمده‌اند

%d9%86%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%8542

نماینده ولی‌فقیه دراستان  در جمع مردم شهرکرد به مسئله انتخابات این روز ها آمریکا اشاره کرد و گفت: همه مردم در مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دیدند و شنیدند که کشوری که خودش را داعیه‌دار رهبری و اداره جهان می‌دانست که جمهوری اسلامی هیچ‌گاه این را قبول نداشت، فساد  و تبعیض‌نژادی د داخل آن  غوغا می‌کند و وضع داخلی‌اش این است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام گلپایگانی افزود:مردم آمریکا از فساد درون کشورخودشان به ستوه آمده‌اند و عجیب این که مردم از فساد داخل کشور به ستوه آمده‌اند ولی هیچ راهی ندارند جز آن که به یک فاسد دیگری روی آورند تا به وسیله یک فاسد دیگری، فساد را از درون خودشان مثلا کاهش بدهند و کم کنند. این قدر این‌ها به بدبختی گرفتار هستند.

انتخابات این روز‌های آمریکا از نشانه‌های بارز فروپاشی حکومت آمریکا است

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر این که این انتخابات نشان داد که به فضل الهی آمریکا به سمت فروپاشی می‌رود تصریح کرد: اهل معرفت، اهل بینش، اهل درک و اهل بصیرت این انتخابات را از نشانه‌های بارز فروپاشی آمریکا می‌بینند؛ کما این که الان هم در مسئله جهانی دیگر آمریکای امروز آمریکای قبل از انتخابات نیست و نگاه امروز جهانیان به آمریکا مثل دیروز نیست و آمریکا خیلی فروپاشیده و  شکست خورده شده و قطعاً در آینده هم بیشتر فروپاشیده خواهد شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام افزود: فروپاشی آمریکا  همان وعده‌ای است که امام راحل (ره) دادند و انقلاب اسلامی هم در مقام آن بوده است که با صدورش دنیای استکبار را متزلزل کند و که به برکت انقلاب به زودی شاهد تزلزل تمام‌عیار و فروپاشی تمام‌عیار پایه‌های حکومتی مستکبرین خواهیم بود.

علی‌رغم این همه نشانه برای فروپاشی کاخ استبداد اما یک عده در داخل هنوز به این‌ها دل‌خوش کرده‌اند

امام جمعه شهرکرد با اشاره به دل‌بستگی یک عده در داخل به آمریکا با وجود همه شواهد فروپاشی کاخ استبداد تصریح کرد:  علی‌رغم همه‌ی این شواهدی که برای فروپاشی این کاخ استبداد و استکبار وجود دارد و  مشاهده می‌شود امّا باز یک عده در داخل هنوز هم به عنوان این که مثلا اگر کی برنده می‌شد، بهتر بود و اگر کی بازنده می‌شد، به این‌ها دل خوش کنند که  این‌ها واقعا جای تاسف استو نشان از عدم درک درست آنان از مسائل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به انتشار سخن آن دوران شهید رجایی در رسانه‌ملی که گفته بودند: انتخابات آمریکا زمانی برای ما مهم بود که وابسه به آن بودیم نه الان که وابستگی به آن نداریم تصریح کرد: ما امروز به لطف الهی استقلال داریم و  ای کاش مسئولان ما این‌جور مستقل نگاه می‌کردند و دل‌خوش نمی‌شدند به این که حالا کی برنده و کی بازنده انتخابات آمریکا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام با تاکید بر این که عده‌ای به نتیجه انتخابات آمریکا دل‌خوش نکنند تاکیدکرد: آمریکایی ها امروز در درون خودشان متلاشی هستند، می‌خواهند و بدترین وضعیت قرار دارند حالا می‌خواهند ما را نجات بدهند و به ما کمک کنند؟

امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: بعضی‌ها در داخل به این مسائل و بُرد و باخت‌ها دل‌خوش نکنند، بلکه به تاکیدات مدام  مستمر رهبر معظم انقلاب بر تکیه بر درون و قدرت درونی، قدرت تسلیحاتی، قدرت دفاعی، قدرت اقتصادی، قدرت سیاسی، قدرت مردمی و قدرت ایمانی توجه ویژه کنند چرا که تا زمانی که ما به این قدرت های درونی متکی باشیم دشمن هر قدر هم که قوی باشد هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هیچ ضرر و آسیبی به ما نمی‌تواند وارد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام با تاکید بر این که باور اتکا به درون باید در مسئولان و جامعه نهادینه شود تصریح کرد: الحمدلله این باور  در مردم ما نهادینه است امّا در بعضی‌ها که هنوز یک مقدار این نگاه در آ‌ن‌ها شکل نگرفته است، امیدوار هستیم این حوادث اخیرکمک کند که در آن‌ها هم این نگاه شکل بگیرد.

انقلاب اسلامی امروز به شدت نیازمند «به‌هم‌پیوستگی جریان‌های مؤمن‌انقلابی» است

نماینده ولی‌فقیه دراستان «به‌هم‌پیوستگی جریان‌های مؤمن‌انقلابی» از ضرورت‌های مهم در درون  کشور دانست و گفت:امروز آن چه که رهبر معظم انقلاب از ما مطالبه می‌کنند و انقلاب اسلامی به شدت نیازمنداست «به‌هم‌بپیوستن جریان‌های مؤمن‌انقلابی » است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این مطالبه رهبری و ضرورت انقلاب جریان‌های مؤمن انقلابی در مساجد، پایگاه‌ها، در کانون‌ها  و در اجتماعات مهم باید به‌هم‌پیوستگی خودشان را در عمل نشان بدهند

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به بازگشت پیکر شهید مدافع حرم شهید قاسمی پس از سه ماه به چهارمحال وبختیاری گفت: استقبال از این شهید بزرگوار روز شنبه بیست و دوم آبانماه در شهرکرد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام افزود: امروز دفاع از حرم اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) یک ارزش متعالی است و کسانی که در این راه قدم بر می دارند توفیق بلندی داشته اند.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) در بین مردم ، قصد تخریب حرم ائمه اطهار (علیهم السلام) را دارد که رزمندگان و مدافعان حرم با تمام توان مقابل آنها خواهند ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان  در ادامه با اشاره با هفته کتاب و کتابخوانی افزود:کتابخوانی در بین مردم و جوانان ضعیف است و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید مورد تاکید باشد و باید انس با کتاب زمینه رشد را فراهم می کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *