مردم ما دشمن را خسته می کنند/ امنیت کشور ارمغان خون شهدای عزیز ماست

خانه / استان ها / مردم ما دشمن را خسته می کنند/ امنیت کشور ارمغان خون شهدای عزیز ماست

آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان بروجن، امنیت، خودباوری، بیداری اسلامی ارمغان خون شهدای عزیز ماست.

آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان بروجن، امنیت، خودباوری، بیداری اسلامی ارمغان خون شهدای عزیز ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان بروجن با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران در مصلی نماز جمعه شهر بروجن برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی طی سخنان خود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز گفت : تمام دنیای استکبار می داند که ما به دنبال دست یابی به بمب اتم نیستیم و این نه به خاطر این است که ما از آنها وحشت داریم؛ بلکه پیغمبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)  ما مسلمانان را از سلاح کشتار جمعی نهی کرده است.

وی افزود: همه می دانند که ما بمب اتم نداریم و می دانند که اگر در کشوری حقوق بشر رعایت شود آن کشور ایران است و اگر کشوری کلکسیون نقض حقوق بشر باشد آن کشور آمریکاست. قصه آنها قصه حقوق بشر و تروریسم هم نیست، امروز در سوریه تروریست های دست پرورده دلارهای آمریکایی هستند که دست به مسلمان کُشی می زنند و حقوق بشر را نقض می کنند. تمام قصه تحقق حکومت اسلامی در منطقه است.

آیت الله خاتمی، در ادامه سخنان خود به مهمترین دستاوردهای خون شهدا اشاره کرد و گفت: حاکمیت دین ارمغان خون شهیدان است .

وی ادامه داد: دومین ارمغان خون شهدا، استقلال نظام اسلامی است؛ چرا که در ادوار گذشته کشور ما تحت سلطه کشورهای استعماری بود و این شهدای عزیز با نثار خون خود کاری کردند که امروز سربلندیم، که ایران مستقل داریم و تعیین کننده سرنوشت ایران اسلامی فقط صاحبان آن یعنی مردم هستند نه هیچ استعمارگر دیگر.

عضو خبرگان رهبری گفت: سومین ارمغان خون شهدا امنیت کنونی کشور است. امنیت بالا ترین نعمت هاست و زیر ساخت همه نعمت ها، نعمت امنیت است .

وی با اشاره به آیه 112 سوره نحل ادامه داد : جامعه سه نشانه دارد: اول امنیت، دوم آرامش و سوم اقتصاد آزاد. و در شرایط کنونی امن ترین کشور منطقه ایران اسلامی است و این امنیت در سایه تلاش فراوان نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح حفظ شده است. این امنیت را خون پاک شهدای دفاع مقدس ما و شهدای مظلوم مدافع حرم که حق بزرگی بر گردن ما دارند به ارمغان آوردند. و طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر این شهدای مدافع حرم نبودند ما باید با داعش در خیابان های شهرهایمان می جنگیدیم.

امام جمعه موقت تهران، چهارمین ثمره خون شهدا را خود باوری ملی دانست و اضافه کرد: در عرصه انرژی هسته ای دشمن بیشتر از اینکه از بمب اتم بترسد از فن آوری آن می ترسد. این خودباوری مایه نگرانی دشمن است. خود باوری میوه ارزشمند نظام اسلامی است که شهیدان به ارمغان آوردند.

آیت الله خاتمی، افزود: بیداری اسلامی پنجمین ارمغان خون شهدای عزیز و مقدس ماست. بیداری اسلامی که در جهان به وجود آمده و علیرغم میل دشمنان خاموش شدنی نیست و به فضل خدا امروز به جهان صادر شده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود گفت: دشمن با سرکار آوردن ترامپ و در ادامه سناریوی قبلی به صراحت سخن از براندازی می زند که به فضل الهی این نظام اسلامی قابل براندازی نیست.

وی افزود: دشمن برای براندازی، 4 نقطه هدف را دنبال می کند. اول اینکه می خواهند چنین القا کنند که دین توانایی اداره حکومت را ندارد؛ ولی واقعیت این است که هرگاه به اسلام عمل کردیم موفق شده ایم. عضو خبرگان رهبری ادامه داد: دومین هدف که دنبال می کنند زدن ولایت فقیه است. دشمن به خوبی فهمیده که ستون انقلاب ولایت فقیه است و آن قدرتی هم که حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرد ولایت فقیه بود و در حال حاضر هم سایه رهبری شجاع و با هوش بر سر ایران اسلامی است که در مقابل تمام توطئه های آمریکا ایستاده است.

وی در ادامه افزود: سومین نقطه هدف دشمن این است که می خواهند روحانیت را از چشم مردم بیندازند؛ روحانیت اصیل و خدمتگزار که در خدمت مردم بوده است.

عضوخبرگان رهبری تصریح کرد: چهارمین هدف دشمن دلسرد کردن مردم از انقلاب و خسته کردن آنهاست که از آرمان های انقلاب دست کشیده و کوتاه بیایند؛ اما مردم ما کسانی هستند که دشمن را خسته می کنند  ولی خود خسته نمی شوند. صبوری پیشه کنید و با خدا باشید که آینده درخشان از آنِ شماست.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *