مردم ولایتمدار آستارا با یاد ۲۷۰ شهدای تازه تفحص شده برسر مزار شهدای گمنام گرد هم آمدند

خانه / استان ها / مردم ولایتمدار آستارا با یاد ۲۷۰ شهدای تازه تفحص شده برسر مزار شهدای گمنام گرد هم آمدند

مردم ولایتمدار بندر آستارا به یاد۱۷۵ غواص شهید دور مزار شهدای گمنام این شهرستان گردهم آمدند و با شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

مردم ولایتمدار و مرزنشین آستارا شب گذشته (۲۷ خرداد) با همت نوجوانان و جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارادر مزار شهدای گمنام این شهرستان گردهم آمدند و به شهدا و امام شهدا گفتند که تا آخرین لحظه خون و نفسشان راهشان را ادامه می‌دهند.

مردم ولایتمدار بندر آستارا در این آیین معنوی ضمن ادای احترام به مقام قهرمانان واقعی این مرز و بوم و قرائت فاتحه با شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

در این آیین معنوی جوانانی را مشاهده می‌کردی که غریبانه و به آرامی بر سر مزار شهدای گمنام نشسته بودند و با آنان درد و دل می‌کردند.

قرائت زیارت عاشورا از بخش های دیگر این مراسم معنوی بود.

حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: جهانیان حیران عظمت و اقتدار ایران اسلامی هستند و این امنیت و اقتدار به برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با نثار جانشان در راه وطن حماسه‌هایی به یادماندنی خلق کردند، افزود: ملت ایران هیچوقت رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند و راه شهدا را با تمام توان ادامه می‌دهند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا یاد و خاطره ۱۷۵شهید غواص را گرامیداشت و تصریح کرد: شهدا نزد خداوند متعال بهترین جایگاه و مقام را دارند چرا که به خاطر رضای خدا وارد صحنه نبرد با دشمنان شدند و اجر آنان نزد پروردگارشان محفوظ است.

حجت الاسلام شعبانی مهر گفت: امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون خون افرادی هستیم که با تفکر و روحیه بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *