مرزداران نوای پایداری و مقاومت سر دادند

خانه / استان ها / مرزداران نوای پایداری و مقاومت سر دادند

در یوم الله سوم خرداد و یوم میلاد امام سجاد(ع) مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در مسجد حضرت امام سجاد(ع) آستارا گرد هم جمع شدند و نوای مقاومت و ایثار را باهم زمزمه کردند.
در این همایش که به همت سپاه ناحیه آستارا و با همکاری ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان برگزار گردید ، تعداد کثیری از رزمندگان جنگ سخت دیروز و رزمندگان جنگ نرم امروز در آن حضور داشتند. در ابتدای مراسم و پس از بهره مندی از عطر کلام وحی ، همخوانی با محور مقاومت و پیروی از ولایت و آمادگی جهاد توسط حاظران و با اجرای مسئول نوجوانان و جوانان عاشورایی شهرستان آقای مرتضی هاشمی نسب زمزمه گردید و در ادامه تعدادی از یادگاران هشت سالدفاع مقدس خاطراتی را برای جوانتر ها باز گو کردند و نهایتا سخنران همایش حضرت حجت الاسلام والمسلمین حافظ نیا امام جمعه آستارا به بیان مسایلی حول محور مقاومت پرداخت و گفت: امام سجاد(علیه السلام) در راستای بیان اتفاقات حادثه جانگداز و خونین عاشورا و زنده نگه داشتن اهداف این قیام از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
article4

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، افزود: فتح خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به دست رزمندگان اسلام پیام ها و دستاوردهای بسیاری داشت که از این رویداد می‌توان به عنوان نقطه عطف عزت و اقتدار ایران اسلامی نام برد.

article3

امام جمعه بندر آستارا، غلبه قدرت ایمان و جبهه حق بر کفر و باطل، تثبیت قدرت دفاعی ایران در جهان و منطقه و ثبات داخلی و بازدارندگی را از دستاوردهای ارزشمند و مهم فتح خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تلاش نخبگان و جوانان توانمند و استقامت مردم این مرز و بوم به یک قدرت فرامنطقه ای شده و این، به جز پشتیبانی ملت از ولایت میسر نمی‌شد که باید این مسیر را ادامه دهیم و لحظه ای غفلت نکنیم.

article2

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه با وجود تمامی تحریم ها و تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب، ذره ای از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران کاسته نشده است، گفت: امروز مذاکره هسته ای ایران در حقیقت جنگ با قدرت های بزرگ دنیاست که نیازمند پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم از تیم مذاکره کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *