مرکز فرماندهی اصلی «داعش» کاخ سفید آمریکاست

خانه / مطالب و رویدادها / مرکز فرماندهی اصلی «داعش» کاخ سفید آمریکاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرکز فرماندهی داعش کاخ سفید آمریکاست، گفت: آمریکا ‌این غده سرطانی ‌را در منطقه به راه انداخته و اجرای نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پلیدی بوده که دنبال کرده است.

سردار محمدرضا نقدی عصر دیروز در پنجمین همایش سالانه بازسازی واقعه عظیم غدیر که در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان یزد با حضور دست‌اندرکاران اجرای برنامه بزرگ بازسازی واقعه غدیر از سراسر کشور برگزار شد، گفت: مهمترین پیام غدیر ولایت است و به اهتزاز در آوردن پرچم ولایت و بلند کردن فریاد آن بزرگترین مسئولیت ماست. سردار نقدی با قرائت بخش‌هایی از خطبه غدیر که توسط پیامبر اعظم اسلام (ص) در واقعه عظیم غدیر قرائت شده بود، مهمترین پیام غدیر را پایبندی به ولایت معرفی کرد.

وی با اشاره به درک و التزام عملی به ولایت ادامه داد: نبی مکرم اسلام (ص) در این خطبه بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید بسیاری داشتند و راس امر به معروف و نهی از منکر را تبلیغ پیام غدیر معرفی کردند و این همه تاکید و دستور در تبلیغ پیام غدیر به این خاطر است که هدایت مسلمین به دست ولایت انجام می شود. شاه کلید پیشرفت امت و فهم اسلام و حرکت به سمت جامعه سعادتمند درک و التزام عملی به ولایت است. رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شرایط فعلی مسلمانان در جهان افزود: نباید به مسئله ولایت صرفا تاریخی نگاه کرد، بلکه این مسئله یک مسئله به روز و مستمر است و تا ظهور منجی عالم حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد. وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام جمهوری اسلامی در ایران تاکید کرد: در این نظام پایبندی به ولایت و اعتلای پرچم ولایت و حکومت شیعی در بالاترین حد اعتلای خود قرار گرفته است. جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید بر اینکه دشمن ولایت را هدف قرار داده اظهار داشت: دشمن تمام همت خود را برای گرفتن ولایت از ملت ما به کار بسته است و امروز تمام پلیدی و خباثت خود را علیه ملت ولایتمدار مسلمان سازماندهی کرده و از پی ناکامی در رویارویی مستقیم و جنگ تحمیلی نظامی به هجمه فرهنگی، جنگ اعتقادی، تخریب ولایت و اعتقادات ملت به میدان آمده است. سردار نقدی با اشاره به آمار شگفت‌انگیز روند رشد اسلام‌گرایی در کشورهای غربی تشریح کرد: مرکز فرماندهی داعش کاخ سفید امریکاست، امریکا خود این غده سرطانی و جریان منحرف را در منطقه به راه انداخته و اجرای نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پلیدی بوده که دنبال کرده است.

وی به چهار هدف امریکا از به راه انداختن جریان داعش اشاره کرد و اظهار داشت: اولین هدف امریکا در راه اندازی این جریان جنایتکار ارائه چهره ای دگرگون از اسلام است که این هدف با ارتکاب جنایات غیر بشری و ددمنشانه و پخش تصاویر آن از رسانه‌های دنیا تامین شده است و دومین هدف آن ایجاد تفرقه، دشمنی و جنگ بین شیعه و سنی است. وی در ادامه سومین و مهمترین هدف امریکا را تشریح کرد و گفت: نیروهای ضد استکباری و ضد‌امریکایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را به عنوان نماد و الگوی مبارزه با استکبار پذیرفته بودند و زیر پرچم جمهوری اسلامی نیروی عظیمی را علیه استکبار ایجاد کردند. سردار نقدی در ادامه افزود: در صورتی که روند جذب این نیروهای ضد استکباری به انقلاب اسلامی ادامه پیدا می کرد با رهبری داهیانه ولایت و نظام اسلامی، نیرویی عظیم و غیرقابل کنترل ایجاد می‌شد. به دنبال این مسئله امریکا با راه انداختن جریان القاعده، خواست تا رهبری قابل کنترل و افراطی را ایجاد کند تا این نیروهای عظیم جذب این رهبری منحرف شوند. در این راستا کار تا جایی پیشرفت که با هدایت دولت امریکا، القاعده برج های دوقلوی نیویورک را منهدم کرد و شرایط را برای ایجاد جبهه‌ای به ظاهر ضد امریکایی و افراطی آماده کرد. وی گفت: امریکا با جذب انرژی ها و نیروهای ضد استکباری زیر پرچم القاعده و داعش و ایجاد تفرقه و جنگ های مذهبی سعی در از بین بردن این نیروی عظیم ضد‌استکباری کرد. قسمتی از این نیرو در جنگ‌های داخلی و فرقه ای از بین رفتند و بخشی دیگر را قصد دارد با تجاوز نظام از بین ببرد.

سردار نقدی هدف دیگر امریکا را فراهم کردن زمینه دخالت خود در منطقه و بهانه ای برای حضور و تجاوز نظامی آن در خاورمیانه نام برد. جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید بر حفظ وحدت میان مسلمانان ادامه داد: کسی که در شیپور تفرقه شیعه و سنی می دمد و شعار پایبندی ولایت می‌دهد دروغی بزرگ می‌گوید چرا که دستور صریح ولایت حفظ وحدت و یکپارچگی امت اسلام است. وی افزود: پیام خطبه غدیر اگر درست معرفی شود می تواند محوری‌ترین رکن وحدت شیعه و سنی باشد چرا که این خطبه را بدون هیچ کم و کاستی هم شیعه قبول دارد و هم اهل سنت. سردار نقدی عظمت بازسازی واقعه عظیم غدیر را بسیار مهم دانسته و تصریح کرد: زمانی که برای اولین بار، روز تشکیل بسیج با عید غدیر تلاقی پیدا کرد ابتکار بی‌نظیر بازسازی واقعه غدیر عملی شد. این برکت بسیج و شهدای آن بود. وی بر توسعه این حرکت تاکید کرد و گفت: امروز وقت آن رسیده که الگوی این حرکت بزرگ بین‌المللی شود، باید از همه مردم جهان اسلام دعوت کرد تا در این برنامه حضور یافته و از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: باید تصاویر هنرمندانه این برنامه از طریق رسانه‌ها به تمام جهان منتشر شود تا جان و دل مشتاقان را از اصل نور ولایت متبرک کند.

سردار نقدی در پایان گفت: امروز همه پیروزی های ما در پرتو ولایت به دست آمده و بسیاری از انقلابیون و آزادیخواهان در طول تاریخ، قیام کرده‌اند و کشته ها داده اند و در پی مجاهدت‌های بسیار نتیجه‌ای به دست نیاورده‌اند اما عظمت غزه، لبنان فلسطین و انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت محقق شده و این بزرگترین نعمتی است که باید در حفظ آن از جان گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *