مرکز مدیریت حوزه های علمیه دربیانیه ای خواستار شد

خانه / مطالب و رویدادها / مرکز مدیریت حوزه های علمیه دربیانیه ای خواستار شد

مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله داعش به مسجد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در کابل از مسئولین ذیربط در وزارت خارجه خواست تا نقش فعال خود را در حمایت از خانواده شهدا و مجروحین این حادثه غمبار ایفا نماید.

متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پی حمله داعش به مسجد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در کابل به این شرح است:

بار دیگر خشم کور مهاجمان داعشی در حمله به خانه خدا مسجد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کابل حادثه ای خونبار آفرید و رسوایی بیش از پیش این گروهک کوردل را آشکار ساخت.

  سرخوردگی تکفیریان وابسته به استکبار جهانی درسرزمینهای مقاومت اسلامی ، سوریه و عراق ، عامل مهم حمله ی دیوانه وار منحرفان داعشی به صفوف اتحاد مسلمین افغانی است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه این جنایت سبعانه را که منجر به شهادت و مجروحیت دهها تن از مردم بی دفاع شده است را محکوم نموده و اعلام می دارد : این اقدامهای کور و منافقانه ، صفوف اتحاد ملت مسلمان افغان را فشرده تر و مردم مظلوم آن دیار را هشیارتر کرده به زودی پاسخ دندان شکن به جنایتکاران داعشی خواهند داد.

 همچنین از مسئولین ذیربط در وزارت خارجه می خواهد تا نقش فعال خود را در حمایت از خانواده شهدا و مجروحین این حادثه غمبار ایفا نماید.

 مرکز مدیریت حوزه های علمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *