مسؤولان فریب کشور‌های اروپایی را نخورند

خانه / استان ها / مسؤولان فریب کشور‌های اروپایی را نخورند

مردم ایران ترسی از به‌هم خوردن برجام ندارند/مسؤولان فریب کشور‌های اروپایی را نخورند

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مردم ایران ترسی از به‌هم خوردن برجام ندارند گفت: بود و نبود برجام برای مردم تفاوتی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد: با اشاره به اینکه مردم ایران ترسی از به‌هم خوردن برجام ندارند اظهار کرد: بود و نبود برجام برای مردم تفاوتی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان و دست‌نشانده‌های آن‌ها در صدد بودند که این باور را در میان مردم کشور ایجاد کنند که برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشت و قطعنامه‌های زیادی را برطرف کرد افزود: اعتدال درونی، پیوند مردم با ولایت، اقتدار دفاعی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف سایه جنگ را از سر کشور بر طرف کرده است و نه برجام.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه بدعهدی آمریکا برای همه جهان ثابت شده است اضافه کرد: چندین سال مردم و مسؤولان سرگرم و به دنبال برجام با حضور آمریکا بودند اکنون مسؤولان نباید فریب کشور‌های اروپایی را بخورند؛ درصد زیادی از اقتصاد اروپا وابسته به آمریکا است و قطعاً هنگام انتخاب آمریکا و ایران، آمریکا را برمی‌گزینند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد: تنها راه رهایی از وابستگی به کشور‌های بیگانه را اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: ما توانایی‌های زیادی در زمینه اقتصاد مقاومتی داریم ولی مشکل در این است که تاکنون بعضی از افراد این توانایی‌ها را باور ندارند.

وی گفت: اینکه دشمنان می‌گویند از برجام متضرر شده‌اند به این دلیل است که تنها به‌دنبال جلوگیری از پیشرفت علمی و هسته‌ای کشور نیستند بلکه می‌خواهند مردم و انقلاب اسلامی را از بین ببرند و طبیعی است که به این هدف نمی‌رسند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد: ا اشاره به ۴ آبان‌ماه سالروز سخنرانی افشاگرانه امام خمینی علیه پذیرش کاپیتولاسیون افزود: چندین سال است که دشمنان با محاسبات غلط در مورد نفوذ و سیاست‌گذاری جهان به جلو آمدند و شکست خوردند و افرادی نیز با این محاسبات غلط هم‌راستا بودند؛ برای جلوگیری از ضرر‌های کشور و انقلاب باید مرام و شیوه دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی نهادینه شود.

امام جمعه شهرکرد: مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را عرصه اتحاد مسلمانان عنوان کرد و ادامه داد: این واقعه مانور مهم دوستداران آل‌الله و شیعه است که با حضور میلیون‌ها نفر از سراسر جهان و برپایی موکب‌ها اثر زیادی در اتحاد مسلمانان جهان دارد.

نماینده معزز ولی فقیه در استان با اشاره به مظلومیت مردم مسلمان در میانمار و یمن گفت: این مردم در اثر ظلم استکبار، صهیونیسم‌ها، آل سعود خائن و مقاومت در برابر دشمنان سختی‌های زیادی را متحل می‌شوند و نیازمند کمک‌های مالی مردم ایران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *