مسئولین باید نوکر و خدمتکار مردم باشند

خانه / استان ها / مسئولین باید نوکر و خدمتکار مردم باشند

سردار علی محمد اکبری، با تأکید بر اینکه همه مسئولین باید نوکر و خدمتکار مردم باشند، گفت: نباید به مردم وعده دروغ داد، قول ما عمل باید باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در سفر به دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ، ضمن حضور در آیین کلنگ زنی ساختمان حوزه مقاومت امام موسی کاظم (علیه السلام) در جمع مردم ولایتمدار ، رزمندگان وایثارگران روستاهای خویه و سرآقاسید حضور یافت.

سردار علی محمد اکبری، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: استان چهارمحال و بختیاری 2437 شهید در راه انقلاب اسلامی و 11 شهید در راه دفاع از حریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام تقدیم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بدانید که مردم استان چهارمحال و بختیاری چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و چه دفاع از حرم آل الله، جزء اولین ها بود؛ چون اولین شهید بسیجی مدافع حرم از استان ما بوده است ، اولین شهید مدافع حرم از جامعه پزشکی نیز از استان چهارمحال و بختیاری بود.

وی با اشاره به وصیت شهدای عزیز تصریح کرد: اکنون که در دهستان موگویی هستیم، این منطقه تا سال 63 راه ماشین رو نداشت؛ وصیت شهدا این بود که مسئولین در همه حال به فکر مردم باشند، یاد آنها باید گرامی داشته شود، یاد کسی که آنها را پرورش داد در دنیا انقلابی عظیم به پا کرد و امروز امثال ما که همه عشایر زاده ایم آنچه داریم اگر آبرویی هست از امام راحل (ره) و رهبری است از شهدای عزیز ماست.

سردار اکبری افزود: اگر حسینیه ای درست می شود، اگر جاده ای درست می شود، اگر حوزه مقاومتی درست می شود و اگر خدمتی می شود به دستور مقام معظم رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: بدانید مردم ما در 12 فروردین 58 بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند که چه شود؟. که حکومتی سرکار بیایید که اسلامی باشد تا کسانی که در راس کار هستند خدمتکار و نوکر مردم باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسئولین همه باید در واقعیت نوکر و خدمتکار مردم باشند،گفت: رفتارهای بعضی از مسئولین که حقوق های نجومی می گیرند مردم را نسبت به انقلاب و نظام دچار شک و تردید می کند، وقتی می بینند فلان وزیر که وکیل در اختیار دارد و ماهی 50 و یا 60 میلیون حقوق می گیرد، ناامید می شوند.

وی ادامه داد: امروز بنده نماینده فرمانده کل سپاه پاسداران کشور بعنوان خدمتگذار شما حضور دارم که این را بدون تعارف خدمت شما عرض می کنم اگر ما خودمان را خادم دانستیم شما هم احترام خواهید گذاشت.

سردار علی محمد اکبری گفت: نباید به مردم وعده دروغ داد، قول ما عمل باید باشد، اگر توانستیم کاری انجام دهیم اول خودمان ثوابش را می بریم و دوم هم خدمتی است که به همنوعان خودمان است.

وی با طرح این سوال که چرا چندین سال مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد مقاومتی مطرح می کنند؟، افزود: چون طی این سالها نتوانستیم در حوزه اقتصاد مقاومتی کاری انجام دهیم، به عبارتی تجدید شدیم، چون به دستور رهبری عمل نکردیم، چون نگاه مسئولین به طرف غرب بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: شما یک معلم را در نظر بگیرید، وقتی می بینه که دانش آموز از درس نمره نمی آورد آن شاگرد را تجدید می کند، دقیقا ما در بحث اقتصاد مقاومتی تجدید آوردیم که رهبری سه سال را به همین شعار نامگذاری کرده اند.

سردار اکبری با ابراز ناراحتی از عملکرد برخی مسئولین گفت: در مسیری که می آمدیم عزیزان زیادی در روستاها اعتراض می کردند که چرا مسئولین قول دروغ می دهند؟چرا قول می دهند و دیگر پشت سرشان را نگاه نمی کنند؟

وی افزود: مردم ما آگاه هستند، فرق بین مسئولین خوب و بد را می دانند. باید تا در توان داریم به مردم خدمت صادقانه انجام دهیم.

سردار اکبری بیان داشت: با افتتاح پایگاههای بسیج، امنیت منطقه تامین می شود و نیروهای انقلابی تربیت می شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری گفت: این نظام و انقلاب با اقتدار تداوم دارد؛ چرا که بر سه اصل رهبر ولایی، مکتب ولایی و مردم ولایی استوار است، چیزی که همه این سه مورد در مردم استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد؛ چرا که اولین شهدای قبل و بعد از انقلاب بختیاری بودند. دوم اینکه اولین کسانی که با امام راحل بیعت کردند در 19 بهمن 57 بختیاری ها بودند، و سوم اینکه بیشترین سلاح مجاز در بین بختیاری ها وجود داشته؛ اما تاکنون یک تیر بسمت نظام و انقلاب شلیک نشده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مشارکت و حضور حداکثری آحاد مردم در صحنه حساس انتخابات می تواند پایه های نظام را مستحکم تر کند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند افزود: انداختن هر رای در صندوق، تایید و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اظهارکرد: امروز سپاه طرح های خوبی در زمینه محرومیت زدایی اجرا می کند که ثمرات خوبی را برای مردم بویژه در مناطق روستایی دارد.

وی با اشاره به همت سپاه در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب و ارزشها افزود: امروز سپاه در عرصه محرومیت زدایی نیز پیشگام است و این از افتخارات سپاه است.

سردار اکبری تصریح کرد: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.

وی، ماموریت بسیج سازندگی را خدمت رسانی در زمینه رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها بوده و بسیج سازندگی حضور موثر در محرومیت زدایی و زدودن فقر از چهره محرومان جامعه را همیشه بر دوش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *