مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان: پشتیبانی از ولی‌فقیه پیام همه شهدا بوده است

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان: پشتیبانی از ولی‌فقیه پیام همه شهدا بوده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه پشتیبانی از ولی‌فقیه پیام همه شهدا بوده است، تصریح کرد: مردم ما در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس گوش‌به‌فرمان امام راحل بودند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک مملکت خود دست دشمنان بیفتد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در یادواره 5 شهید گمنام و 24 شهید شهر میامی در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان اسلام منافع خود را درخطر دیدند و کاری کردند تا نگذارند ملت ایران یک روز آرامش را داشته باشند.

وی گفت: دشمن انقلاب اسلامی بعد از مأیوس شدن از شورش‌های داخلی به دنبال نقشه‌های شیطانی دیگری افتاد که جنگ ایران و عراق به مدت هشت سال با حمایت کشورهای مختل از کشور عراق بر ایران تحمیل شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه باید جوانان ما تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را مطالعه کنند، افزود: جوانان ما باید بدانند که خداوند چگونه ایران و انقلاب را یاری کرده است و بدانند که آن روز که جنگ بر ما تحمیل شد کشور ما چیزی نداشته و در تحریم بودیم.

قندهاری تأکید کرد: ما در دوران دفاع مقدس با تمام مشکلات در برابر هجوم همه‌جانبه عراق و حامیانش ایستادگی کردیم و امروز نیز به برکت خون شهدا و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در آن دوران هیچ‌گاه زیر بار زور دشمنان نخواهیم رفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه پشتیبانی از ولی‌فقیه پیام همه شهدا بوده است، تصریح کرد: مردم ما در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس گوش‌به‌فرمان امام راحل بودند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک مملکت خود دست دشمنان بیفتد.

وی بابیان اینکه امروز قدرت دفاعی ما بسیار عالی است، تصریح کرد: اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند دست از پا خطا کنند ما مراکز حساس آن‌ها را مورد هدف قرار خواهیم داد.

قندهاری همچنین با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجم و مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: دشمنان ما از طریق بر جام و مسائل هسته‌ای قصد نفوذ در کشور رادارند و مردم ما باید هوشیار باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در خاتمه به حادثه اخیر در عربستان و کشته شدن بسیاری از حجاج بیت‌الله الحرام اشاره کرد و افزود: عربستان سعودی بجای اینکه خادم زائرین حرم امن الهی باشد با تمام توان به جنگ با مردم مظلوم یمن رفته است.

در پایان این مراسم تمبر یادبود شهدای شهرستان میامی توسط پدر شهید علی اکبر نوروزپور رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *