مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر در جیرفت

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر در جیرفت

مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان جیرفت گفت: زمانی که آزادی خرمشهر اعلام شد، دانش آموزان جلسه امتحان را برای شرکت در جشن این روز بزرگ ترک کردند و همراه با مردم به خیابان ها آمدند.

شفیقه شفیعی مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان شهرستان جیرفت در آیین جشن بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر با تبریک این پیروزی غرورآفرین توسط ملّت شجاع ایران اسلامی در سایه رهنمودهای امام راحل افزود: بعد ازظهر سوم خرداد 1361 وقتی از رادیو آزادی خرمشهر اعلام شد و مردم جیرفت برای جشن و سرور به خیابان ها آمدند تعداد 70 نفر از دانش آموزان جلسه امتحان نهایی را برای حضور در این جشن ملی ترک کردند.

وی بیان داشت: شناخت واقعی دانش آموزان از لایه های عمیق و درونی نظام، انقلاب، دفاع مقدس در سایه اندیشه های ناب حضرت امام باعث ایجاد این درک و شور و شعف شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت اظهارداشت: همه با امکانات خیلی جزیی خودروهای خود را با گل هایی که در خیابان های کاشته شده بودند تزیین کردند وسهم خود را در آزاد سازی خرمشهر با ابراز شادمانی ادا نمودند.

وی با پاسداشت مقام شامخ شهداء و توصیه همگان به تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: خانواده های شاهد و ایثارگران کم توقع هستند ولی وظیفه ما است که به مناسبت های مختلف به دیدار آنها برویم و این تکریم در نزد خداوند متعال محفوظ و اجر اخروی دارد.

مسئول پایگاه مقاومت امّ ابیها بیان داشت: انقلاب با خون شهداء رشد و نمو کرده و همه نیک می دانند به برکت نفس مسیحایی حضرت امام جوانان خط مقدم جبهه ها را پر کردند و این شد که نام آنها بر صفحه ی تاریخ تا ابد ماندگار ماند و ما بادی در مقابل این عظمت و شکوه سپاسگزار و قدردان باشیم.

وی گفت: باید با انجام کارهای فرهنگی و خالصانه حال و هوای روزها و مناسبت های خاص را از جمله سوم خرداد ماه را برای نسل جوان بیان کنیم و نگذاریم یاد و خاطره از خودگذشتگی های مقاومت و ایثار به فراموشی سپرده شوند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *