شیرینی مهمانی خدا را بچشیم

مسابقه شیرینی میهمانی خدا را بچشیم

خانه / پیروان عترت / مسابقه شیرینی میهمانی خدا را بچشیم

معاونت خواهران هیات رزمندگان اسلام، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان درنظر دارد مسابقه ای با محوریت “کتاب شهر خدا” برگزار نماید.

مسابقه شیرینی مهمانی خدا را بچشیم

بزرگترين درس ماه رمضان، خودسازى است. اوّلين و مهمترين قدمِ خودسازى هم اين است كه انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادى نگاه كند؛ عيوب خود را با روشنى و دقّت ببيند و سعى در برطرف كردن آنها داشته باشد. اين از عهده خود ما برمى‏آيد و اين تكليفى بر دوش ماست. امام خامنه ای

معاونت خواهران هیئت رزمندگان اسلام، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان درنظر دارد مسابقه ای با محوریت “کتاب شهر خدا” برگزار نماید.

کتاب «شهر خدا؛ رمضان و رازهای روزه داری» اثر حجت الاسلام پناهیان که انتشارات «بیان معنوی» آن را به چاپ رسانده است، حاوی نکات و نگاهی نو و کاربردی برای بهره‌برداری بهتر از ماه مبارک رمضان است که با بیانی ساده و روان به رشتۀ تحریر درآمده است.

برگزیده‌‌ای از این کتاب به صورت فایل پی دی اف به نام شیرینی مهمانی خدا را بچشیم   در اختیار شما همراهان گرامی قرار میگیرد. علاقه مندان می توانند پس از مطالعه آن؛ با پاسخ درست به سوالات، برنده این دوره از مسابقه کتابخوانی سایت هیات باشند.

به تعدادی از افرادی که به تمام سوالات پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوائزی اهداء می گردد.

مهلت ارسال پاسخنامه تا 3 خرداد ماه 1400 می باشد

سوالات مسابقه

[gravityform id=”47″ title=”false” description=”false”]

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *