مسابقه طناب کشی ویژه عید سعید مبعث در اشکفتک+تصویر

خانه / استان ها / مسابقه طناب کشی ویژه عید سعید مبعث در اشکفتک+تصویر

 به مناسبت عید سعید مبعث ،عید بیداری  وهدایت،مسابقه طناب کشی با همکاری هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی ومحلی شهرستان شهرکرد در سالن ورزشی شهداء اشکفتک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام عید سعید مبعث ، عید بیداری و هدایت مسابقه طناب کشی در اشکفتک برگزارشد.

دراین مراسم که با حضور و استقبال پرشور نوجوان وجوانان عاشورایی، آحاد مردم و حتی تعدادی از برزگسالان برگزار شد پس از ثبت نام  8 تیم 8 نفره که حداکثر وزن هر تیم640 کیلوگرم بود ، مسابقه طناب کشی با صلوات بر محمد وآل محمد آغاز شد.

پس از بیان توضیحات و توجیهات لازم داوران، برنامه وزن کشی انجام شد و تیم های شرکت کننده بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند .

 دراین دوره از مسابقات تیم “محله32 “حائز رتبه اول شد ، تیم “المپیا” رتبه دوم  را از آن خود کرد و تیم “حسینیه گلزار شهداء اشکفتک” رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین داوران ، تیم “پاسارگاد” را به عنوان با اخلاق ترین تیم  در این دوره از مسابقات معرفی و شایسته دریافت  جایژه دانستند.

شایان ذکراست: جوائز تیم های اول تا سوم در مراسم جشن عید سعید مبعث که همراه با اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء در حسینیه گلزار شهدا برگزار شد اهداء گردید و جائزه تیم پاسارگاد (با اخلاق ترین تیم) در جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در پایگاه مقاومت بسیج شهیدابوذر غفاری این شهر،  تقدیم شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *