مستند فيلم قائم مقام در شهر بن به نمايش درآمد+تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مستند فيلم قائم مقام در شهر بن به نمايش درآمد+تصویر

مستند فيلم قائم مقام با استقبال خوب حضار در شهر بن به نمايش درآمد

مستند فيلم قائم مقام با استقبال خوب حضار در شهر بن به نمايش درآمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ قبل از نمايش مستند قائم مقام امام جمعه بن با محكوميت اغتشاشات اخير گفت: داعش صفتان فتنه گر با بي رحمي تمام به اغتشاش و آشوب و مزاحمت براي هموطنان پرداختند و چند تن از نيروهاي انتظامي و بسيجي ما را داعش مئابانه به شهادت رساندند.

 حجت الاسلام سيد حسن ميرافضلي ادامه داد: داعش صفتان فتنه گر تا توانستند خسارت به بار آوردند و با اين كه رئيس آن فرقه هم از آنها برائت جسته امام متأسفانه برخي در داخل مي گويند نبايد با خشونت با آنها برخورد شود.

امام جمعه بن در ادامه به اهميت ولايت و حكومت ولايي اشاره كرد و گفت: در فتنه ها تشخيص حق از باطل دشوار است ، اين مهم نيازمند بصيرت است .

وی افزود: اگر به زمان بعد از پيامبر بنگريم مي بينيم كه عده اي با بوجود آوردن بحث صحابه معاويه عليه العنه و عمرعاص مكار را در تراز مولا علي عليه السلام قرار دادند و آلان هم دارند همين كار را مي كنند ، بايد هوشيار بود و حال فعلي افراد را سنجيد و نه فقط سابقه انقلابي گري.

حجت الاسلام ميرافضلي با اشاره به فضيلت شيعه بودن و در زمره شيعيان اهل بيت عصمت وطهارت علیهم السلام قرار گرفتن گفت: حضرت زهراسلام الله علیها علیرغم اينكه يك بانوي كامل بود و تحت هر عنواني در جامعه ورود پيدا نمي كرد ، در زمينه ولايت و دفاع از ولي فقيه هيچگاه كنار نيامد و وارد جامعه شد و تمام قد از ولايت دفاع كرد.

امام جمعه بن افزود: صدیقه طاهره حضرت زهراسلام الله علیها از دوان دوان دويدن در كوچه ها براي اينكه خود را سپر امام زمانش حضرت علي علیه السلام کند تا تبيين و سخنراني در مسجد و خطابه هاي قراي آن حضرت همه برای دفاع از ولایت بود.

 وی گفت: همچنين اين بانوي طاهره با وصيت خود مبني بر مخفي بودن قبرش و عدم حضور افراد در تشييع جنازه خواست تا عدم رضایت خویش را از کسانی که ولایت را مسیر تعیین شده در غدیر خم ، خارج کردند اعلام کند.

گفتني است مستند قائم مقام  که همت نماينده شوراي نگهبان ، هيئت رزمندگان اسلام و سپاه ناحيه

به نمایش گذاشته شد به كارگرداني سیدمحمدعلی صدری‌نیا مي باشد و در جشنواره عمار اكران گرديد.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *