مشارکت مردمی در کاروان احسان و شادی غدیر

مشارکت مردمی در کاروان احسان و شادی غدیر

خانه / اختصاصی هیأت / مشارکت مردمی در کاروان احسان و شادی غدیر

معاونت مشارکت های مردمی این هیات ضمن قدردانی از کلیه خیرین، هموطنان نیکوکار و عاشقان مولا امیرالمومنین علیه السلام شرح مختصری از فعالیت های غدیری هیات رزمندگان اسلام بیان نمود.

مشارکت مردمی در کاروان احسان و شادی غدیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، به نقل از معاونت مشارکت های مردمی این هیات ضمن قدردانی از کلیه خیرین، هموطنان نیکوکار و عاشقان مولا امیرالمومنین علیه السلام شرح مختصری از فعالیت های غدیری هیات رزمندگان اسلام بیان نمود.

مولا علی علیه السلام فرمودند فضیلت یک درهم که در روز غدیر داده شود، با فضیلت 200 هزار درهم برابر است.

مشارکت مردمی در کاروان احسان و شادی غدیر
مشارکت مردمی در کاروان احسان و شادی غدیر

ستاد مردمی کاروان احسان و شادی غدیر در ایام غدیر با حضور در محلات، پارکها، میادین اصلی، مجتمع های آپارتمانی و… اقدام به برگزاری جشن های با شکوه خیابانی نموده است. برنامه های کاروان های احسان و شادی غدیر به طور مشترک به صورت جشن بر روی کفی، خاور و نیسان، به صورت ده دقیقه پرده خوانی غدیر توسط مبلغین روحانی، ده دقیقه مداحی غدیری، ده دقیقه مسابقه و اهداء جوایز ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین بسته های متبرک آستان قدس رضوی و پذیرایی. در کنار این فعالیت ها در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای و احسان و اطعام غدیر بسته های کمک مومنانه برای اقشار کم برخوردار و نیازمند تهیه گردیده که در روز عید غدیر توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است این برنامه در فضای باز و 600 نقطه در تهران بزرگ و 2000 نقطه در سطح کشور برگزار خواهد شد.

خیرین، هموطنان نیکوکار و عاشقان مولا امیرالمومنین سلام الله علیه می توانند جهت مشارکت در تامین هزینه های این فعالیت گسترده کمک های خود را به شماره کارت 8053-4643-8111-6273 واریز نمایند.

شما هم می توانید با یک هزار تومان تا هر چه در توان دارید سهامدار غدیر شوید…

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *