مصاحبه اختصاصی با مدیر کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی

خانه / اختصاصی هیأت / مصاحبه اختصاصی با مدیر کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی

مدیر کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی: در این ایام 30 نفر سخنران مطرح کشور، 40 نفر از مادحین اهل بیت علیه السلام و 10 نفر از مبلغین خواهر دعوت ما را پذیرفته و عتبات عالیات اعزام شدند.

مصاحبه اختصاصی با مدیر کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین مجری مراسم 60 موکب ایرانی در سه نوبت صبح، ظهر و شب در نجف اشرف، کربلای معلی و طریق الحسین بوده است. این مواکب به طور کل میهمان 3/6 میلیون زائر در این ایام بوده‌اند.

علی اکبر مداحی مدیر کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تشکر از سخنرانان، مداحان و کادر اجرایی موکب ها و حسینیه ها در رابطه با برنامه‌های برگزار شده در ایام اربعین حسینی به خبرنگار هیات رزمندگان اسلام گفت: به لطف الهی در اربعین امسال حداقل 1800 مراسم ایرانی برگزار شده و بطور متوسط با شرکت 2000 نفر در هر مراسم بطور کل حداقل سه میلیون و ششصد هزار نفر شرکت نموده اند.

قدردانی مدیر کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی از هیات های عزاداری
قدردانی مدیر کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی از هیات های عزاداری

وی در ادامه افزود: در این ایام 30 نفر سخنران مطرح کشور، 40 نفر از مادحین اهل بیت علیهم السلام و 10 نفر از مبلغین خواهر دعوت ما را پذیرفته و به عتبات عالیات اعزام شدند.

مداحی در ارتباط با فعالیت‌های حوزه‌ی فضای مجازی و رسانه‌های نوین ستاد مرکزی اربعین اظهار داشت: با راه اندازی سایت خادمین افتخاری اربعین khadem.net بیش از هفتصد خادم افتخاری متخصص استعدادیابی و به مواکب مختلف جهت خدمت معرفی شدند. علاوه بر این در بخش رسانه‌های نوین 40 کلیپ روزشمار اربعین 98 ویژه استفاده در بستر فضای مجازی تولید و منتشر شد همچنین پنج کلیپ ویژه مراسم این ایام تولید شد که علاوه بر رسانه‌های نوین از شبکه‌های مختلف سیما نیز پخش شد.

وی ضمن تشکر از رسانه ملی گفت: اربعین امسال در حدود 15 پخش زنده سخنرانی، دعای کمیل، دعای ندبه، زیارت آل یاسین و زیارت اربعین در عتبات عالیات و مواکب از شبکه‌های یک، سه، قرآن و افق سیما داشته ایم و همچنین حدود 30 کلیپ تولیدی از سخنرانان و مادحین مطرح کشور از همین طریق انعکاس داده شده است.

مسئول کمیته مراسم اربعین در ادامه گفت: در شب اربعین و شب قبل از آن موکب مرکزی احباب الرضا علیه السلام، موکب شباب الرضوی، موکب فاطمه الزهرا سلام الله علیها بابل و محبان امیرالمومنین علیه السلام ایلام دسته‌های عزاداری باشکوهی برگزار نمودند.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *