مصرف کالای ایرانی باید به فرهنگ ملی تبدیل شود

خانه / استان ها / مصرف کالای ایرانی باید به فرهنگ ملی تبدیل شود

مصرف کالای ایرانی باید به فرهنگ ملی تبدیل شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) گفت: برای حمایت از تولید ایرانی، مصرف کالای ایرانی باید فرهنگ ملی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز درجمع فرماندهان، مسئولین ،رزمندگان و بسیجیان در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ناحیه شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: نامگذاری سالیانه توسط مقام معظم رهبری با محتوای اقتصادی، اهمیت این عرصه نبرد جدید در نظر معظم له را نشان می دهد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: پیام نوروزی مقام معظم رهبری علاوه بر تعیین نام و شعار سال جدید و خط مشی ملت و مسئولین نظام، حاوی نکاتی در مورد وضعیت سال گذشته و نکاتی در باب سال آینده است.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب با اشاره به مشارکت بیش از40 میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، 9دی و برتر از همه در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن ، بررسی اجمالی از کارنامه جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب با توجه به شعارها، ارزش ها و اصول بنیادین  نیز داشتند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ، گفت: استقلال، آزادی، مردم سالاری، اعتماد به نفس و خودباوری ملی، عدالت، تحقق احکام دین و شریعت ، اصول بنیادین انقلاب از منظر رهبر فرزانه انقلاب بودند که گاهی با بی انصافی برخی افراد و با سوء استفاده از آزادی، این اصول را زیر سؤال می برند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: ظرفیت های موجود در کشور از دیگر بخش های بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، که به وجود جوانان تحصیل کرده و کوشا، فعالیت های آتش به اختیار در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام و کشور، موج جمعیتی، مزیت های جغرافیایی کشور و منابع طبیعی ارزشمند اشاره فرمودند و استفاده از این ظرفیت ها را با ابتکار و حضور جوانان و مدیران فعال و کوشا مورد تأکید قرار دادند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ، در ادامه عوامل و موانع پیشرفت کشور را تبیین کرد و افزود: باور نداشتن یا اهمیت ندادن برخی مسئولان در دولت های مختلف به ظرفیت های کشور، تنبلی عده از مدیران و اعتماد به بیگانه، کم کاری و قبیله گرایی و فساد و اتکای اقتصاد کشور به نفت ، از عوامل و موانع پیشرفت به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ارکان حمایت از کالای ایرانی را برشمرد و افزود: حمایت از تولید ملی، اصلاح سبک زندگی، عدم اتکا به نفت؛ از ارکان حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال می باشند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان راهکارهای حمایت از کالای ایرانی را نیز؛ ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل، تلاش در جهت زمینه سازی فرهنگی، آموزش عمومی و تبلیغات گسترده عنوان کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *