معرفی محتوای شاخص پویش پرچم افتخار

معرفی محتوای شاخص|پویش پرچم افتخار

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / معرفی محتوای شاخص|پویش پرچم افتخار

گفتنی است دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای پویشی تحت عنوان پرچم افتخار را ویژه ایام دهه فجر در سایت بارگذاری نموده است.

معرفی محتوای شاخص|پویش پرچم افتخار

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در طی چند روز گذشته دست به نشر محتوا های چند رسانه ای زده و در حد توان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و آرمان های امام راحل  تولید محتوا کرده است.

به حمد الله جبهه مقاومت از اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت در فضای مجازی مطلع است و بسیاری از پایگاه های اطلاع رسانی و سایت های فرهنگی در جهت نشر و ترویج فرهنگ مقاومت و ایجاد همبستگی ملی در دهه فجر تولید محتوا داشته اند.

یکی از سایت هایی که در این زمینه تولید محتوای قوی و جامع داشته است، دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای است که عزیزان می توانند با مراجعه به این سایل و ارسال تصویری از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقدیم آن به یکی از شهدای دفاع مقدس، ترور، مدافع حرم و یا سلامت در این پویش زیبای «پرچم افتخار» شرکت نمایند.

معرفی محتوای شاخص پویش پرچم افتخار
معرفی محتوای شاخص|پویش پرچم افتخار

«پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار» عنوان پویش‌ جدید بخش تعامل با مخاطب «همگام» است. پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای همگام با ملت ایران برای برگزاری هرچه با شکوه تر ایام دهه فجر ۱۴۰۰ ضمن اعلام پویش «#پرچم_افتخار، به نام شهید اقتدار» از مردم ایران بخصوص کاربران شبکه های اجتماعی دعوت میکند که از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ #پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز منتشر کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *