معرفی کتاب|فاطمه الزهرا از ولادت تا شهادت به مناسبت ایام فاطمیه

معرفی کتاب|فاطمه الزهرا از ولادت تا شهادت به مناسبت ایام فاطمیه

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های اهل بیت / ویژه نامه ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) / کتابشناسی حضرت زهرا (س) / معرفی کتاب|فاطمه الزهرا از ولادت تا شهادت به مناسبت ایام فاطمیه

آیت‌الله قزوینی این کتابها را به سیاق واحد “من المهد الی اللحد” تالیف نموده‌ و در آنها ضمن بهره بردن از منابع دسته یک تاریخ و حدیث و کلام به تبیین شرایط و کیفیت زندگی حضرات اهل بیت پرداختند. امام علی، زینب کبری، امام هادی و امام زمان (علیهم السلام) در این مجموعه ارزشمند، پرفروش‌ترین بوده‌اند.

۲- فاطمه الزهرا از ولادت تا شهادت/مؤلف: سید محمد کاظم قزوینی/مترجم: علی کرمی/ نشر مرتضی

اهل علم، مؤلف این کتاب را “علامه” می‌خوانند. وی مجتهدی مبرز و کلامی مسلمی است که یک دوره کتاب ارزشمند درباره زندگی اهل‌بیت(علیهم السلام)، تالیف کرده است. اصل کتابها به زبان عربی تالیف شده‌اند ولی اغلب آنها در زمان حیات مؤلف به فارسی برگردانده شده و به چاپ رسیدند. آیت‌الله قزوینی این کتابها را به سیاق واحد “من المهد الی اللحد” تالیف نموده‌ و در آنها ضمن بهره بردن از منابع دسته یک تاریخ و حدیث و کلام به تبیین شرایط و کیفیت زندگی حضرات اهل بیت پرداختند. امام علی، زینب کبری، امام هادی و امام زمان (علیهم السلام) در این مجموعه ارزشمند، پرفروش‌ترین بوده‌اند.

1_1910

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *