کتاب سخنان حضرت موسی بن جعفر

معرفی کتاب | سخنان حضرت موسی بن جعفر علیه السلام

کتاب پیشرو با عنوان سخنان حضرت موسی بن جعفر در راستای تحقق همین امر تالیف شده است و مولف محترم آقای سیدمحمد تقی حکیم با ذکر مباحث اخلاقی ، اعتقادی، کلامی و … عناوین را مطرح کرده و در ذیل هر بحث نیز کلامی نورانی از امام موسی کاظم علیه السلام را در تایید مطالب ذکر شده بیان می کنند.

معرفی کتاب | سخنان حضرت موسی بن جعفر علیه السلام

نویسنده: سیدمحمدتقی حکیم

انتشارات:دفتر نشر فرهنگ اسلامی

برای رسیدن به قرب الهی و سعادت واقعی بسیار لازم است که انسان خردمند ازمنابعی استفاده کند که یقین به درست بودن آن داشته باشد. به طور قطع بعد از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم تنها منبعی که انسان را به سمت هدف نهایی سوق می دهد، منبعی است که مورد تایید خود پیامبر اکرم و خدای متعال باشد.

معرفی کتاب | سخنان حضرت موسی بن جعفر علیه السلام

در روایات معتبر فرقین به این مطلب تصریح شده است که آنچه پیامبر گرامی اسلام به عنوان جانشین خود معرفی کردند، کتاب خدا و عترت ایشان بوده است. بنابراین چنگ زدن به ریسمان خاندان علی بن ابی طالب هست که سعادت انسان را تضمین خواهد کرد. کتاب پیشرو با عنوان سخنان حضرت موسی بن جعفر در راستای تحقق همین امر تالیف شده است و مولف محترم آقای سیدمحمد تقی حکیم با ذکر مباحث اخلاقی ، اعتقادی، کلامی و … عناوین را مطرح کرده و در ذیل هر بحث نیز کلامی نورانی از امام موسی کاظم علیه السلام را در تایید مطالب ذکر شده بیان می کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *