معرفی کتاب | معاد و جهان پس از مرگ آیت الله مکارم شیرازی + PDF کتاب

خانه / پیشنهاد ویژه / معرفی کتاب | معاد و جهان پس از مرگ آیت الله مکارم شیرازی + PDF کتاب

معرفی کتاب | معاد و جهان پس از مرگ آیت الله مکارم شیرازی + PDF کتاب

 هیات ؛ مشکل‌تر از کتاب نوشتن، رساندن کتاب به چشم و ذهن مخاطب است؛ این خیلی مهم است. این هنر و دقّت لازم دارد، ظرافتهایی دارد که بایستی بتوانید اینها را وارد ذهن اینها بکنید. «امام خامنه ای – ۱۳۹۵/۰۹/۱۵»

پایگاه اطلاع رسانی هیأت در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی همچنین ارائه سیر مطالعاتی مدون به شما همراهان همیشگی سایت هیأت مطالبی مجموعه مطالب با همین مضمون برای شما تهیه دیده است.

در این بخش به معرفی کتاب معاد و جهان پس از مرگ به قلم آیت الله مکارم شیرازی از مجموعه کتاب های جوانان که توسط نشر سرور به چاپ رسیده است می پردازیم. در ادامه بخش هایی از این کتاب تقدیم شما می گردد.


یکی از حقایق پیشروی هر انسانی مسئله مرگ و حقایق پس از آن است . حقیقتی که ذهن هر کس را به خود مشغول کرده و سوالات متعددی را برای او ایجاد می نماید. مرگ، نامی آشنا برای زندگی است؛ چرا که زندگی با مرگ معنا می‌شود. هراس از مرگ هراس از ماهیت مرگ است. اینکه مرگ به معنای نیستی و نابودی در صحنه زندگی دنیوی است، بسیاری را به وحشت می افکند. اما پرسش این است که آیا واقعاً حقیقت مرگ نیستی و نابودی است؟ آیا با این تصور تصویری نادرست از آن است. آیا مرگ دردناک است؟ روح چیست؟ آیا با پوسیدن بدن روح باقی می ماند؟ عالم پس از مرگ چگونه است؟ آیا مسائل مربوط به زندگی پس از مرگ را میتوان با اصول علمی ثابت کرد؟ این سوالها و دهها سوال دیگر در ((کتاب معاد و جهان پس از مرگ)) نوشته آیت الله مکارم شیرازی مورد بحث قرار گرفته و به خوبی به این سوالات و نظایر آن ها در این مجموعه پاسخ داده شده است.  از سابقه مولف این اثر در امر تالیف کتب اعتقادی و نقش موثر ایشان در ترویج فرهنگ اصیل دینی، از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به بررسی قابل توجه مولف نسبت به مسئله روح و تناسخ اشاره کرد و نیز ادله امکان و وقوع معاد را با شواهد متعدد می توان در این کتاب دید. بیان شیوا و ادبیات قابل فهم برای عموم مردم از دیگر نقاط قوت این اثر ارزنده بود که مخاطب خود را برای این اثر حفظ می‌کند. بدیهی است که این کتاب مانند دیگر کتب این مولف قابل استفاده عموم مخاطبین خواهد بود لازم به ذکر است که این کتاب علاوه بر چاپ اصلی که به زبان فارسی هست به زبان عربی نیز ترجمه و منتشر شده است.

دریاقت فایل PDF کتاب معاد و جهان پس از مرگ آیت الله مکارم شیرازی

منبع فایل PDF کتاب کتاب معاد و جهان پس از مرگ آیت الله مکارم شیرازی سایت کوثرنامه

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *