معرفی کتاب | نوجوانان می پرسند تالیف مرتضی دانشمند

معرفی کتاب | نوجوانان می پرسند تالیف مرتضی دانشمند

خانه / پیشنهاد ویژه / معرفی کتاب | نوجوانان می پرسند تالیف مرتضی دانشمند

در این بخش به معرفی کتاب نوجوانان می پرسند به قلم مرتضی دانشمند از مجموعه کتاب های سیر عقاید نوجوانان که توسط نشربوستان کتاب به چاپ رسیده است می پردازیم.

معرفی کتاب | نوجوانان می پرسند تالیف مرتضی دانشمند

هیات ؛ مشکل‌تر از کتاب نوشتن، رساندن کتاب به چشم و ذهن مخاطب است؛ این خیلی مهم است. این هنر و دقّت لازم دارد، ظرافتهایی دارد که بایستی بتوانید اینها را وارد ذهن اینها بکنید. «امام خامنه ای – ۱۳۹۵/۰۹/۱۵»

پایگاه اطلاع رسانی هیأت در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی همچنین ارائه سیر مطالعاتی مدون به شما همراهان همیشگی سایت هیأت مطالبی مجموعه مطالب با همین مضمون برای شما تهیه دیده است.

نوجوانان می پرسند تالیف مرتضی دانشمند
نوجوانان می پرسند تالیف مرتضی دانشمند

در این بخش به معرفی کتاب نوجوانان می پرسند به قلم مرتضی دانشمند از مجموعه کتاب های سیر عقاید نوجوانان که توسط نشربوستان کتاب به چاپ رسیده است می پردازیم. در ادامه بخش هایی از این کتاب تقدیم شما می گردد.

در حاشیه این کتاب مربی می تواند:

1-پرسش های نوجوانان را با شیوه ای داستانی پاسخ دهد که این مساله می تواند راه گشای بسیاری از شبهات و پرسش های ذهن کنجکاو نوجوان باشد.

محورهای کتاب:

پاسخ به پرسش های دینی

اعتقادات

معرفی کتاب:

کتاب <<نوجوانان می پرسند>> مجوعه پرسش هایی است که سراسر کشور به بخش جوانه مجله<<سلام بچه ها>> ارسال شده بود و موضوعات متنوعی در مورد خداشناسی و اصول فقهی را شامل می شد.پرسش هایی که در این کتاب به آنها پاسخ داده شده است از جمله پرسش هایی است که قبلا کمتر به آنها پرداخته شده است و موضوعاتی همچون حکم شرعی تقلب در امتحانات،دوستی دختر و پسر و… را شامل می شود.قرن حاضر از سویی عصر صنعت و تکنولوژی و ماهواره و انفجار اطلاعات و از سوی دیگر عصر طرح پرسش های جدید،دغدغه ها،نگرانی ها و اضطراب های جدید است.طرح

رسش اگر به شکل حساب شده و برخاسته از حس کنجکاوی و حقیقت جوی انسان باشد، امری پسندیده است که موجب هدایت انسان ها میشود.کتاب حاضر مجموعه ای از پرسش های مذهبی نوجوانان است که با استناد به اصول اسلامی پاسخ داده شده اند.

فهرست مطالب کتاب به قرار زیر است :

پیشگفتار

فلسفه زندگی کردن ما در این جهان چیست ؟

چرا باید همیشه از همه چیز زجر بکشیم ؟

آیا در زندگی بخت و شانس وجود دارد ؟

اگر خدا مهربان است چرا باید از او بترسیم؟

علوم خداشناسی را چگونه و کجا بیاموزیم ؟

چرا پیامبر اسلام برای رفاه مردم نفت را استخراج نکرد ؟

چرا قرآن به زبان عربی نازل شده است …

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *