معرفی کتاب | پرسش های مردم و پاسخ های امام حسن عسکری (علیه السلام)

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام حسن عسکری (علیه السلام) / معرفی کتاب | پرسش های مردم و پاسخ های امام حسن عسکری (علیه السلام)

به طور قطع بهره مندی از اشخاصی که از جانب خدای متعال انتخاب شده اند و برای هدایت مردم از جان و مال خود گذشتند تا انسان را به سوی هدف نهایی و قرب الهی برسانند، بسیار راه گشا خواهد بود. و این اشخاص به اعتقاد شیعیان کسانی نیستند جز اهل بیت رسول خدا (صلی الله علیه و اله و سلم)

پرسش های مردم و پاسخ های امام حسن عسکری (علیه السلام(

نویسنده:احمد قاضی زاهدی

انتشارات:عصر ظهور

خلاصه ی کتاب:

به طور قطع بهره مندی از اشخاصی که از جانب خدای متعال انتخاب شده اند و برای هدایت مردم از جان و مال خود گذشتند تا انسان را به سوی هدف نهایی و قرب الهی برسانند، بسیار راه گشا خواهد بود. و این اشخاص به اعتقاد شیعیان کسانی نیستند جز اهل بیت رسول خدا (صلی الله علیه و اله و سلم).

کتاب پیشرو تحت عنوان پرسش های مردم و پاسخ های امام حسن عسکری (علیه السلام) تألیف آقای احمد قاضی زاهدی می باشد. در این کتاب نویسنده ی محترم سعی کرده است تا آراء اعتقادی، کلامی، اخلاقی، فقهی و … امام حسن عسکری (علیه السلام) را در قالب پرسش و پاسخ به مخاطبین ارائه دهد.

در واقع پرسش هایی که در عصر امام حسن عسکری (علیه السلام) از ایشان در موضوعات مختلف شده بود را مولف با دسته بندی و تعیین عنوان برای خوانندگان آماده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *