معرفی کتاب پیرامون زندگانی و ابعاد شخصیت امام جواد علیه السلام(7)

کتاب پیشوایان هدایت جوادالأئمه علیه السلام

خانه / قرآن و عترت / عترت / کتابخانه عترت / کتاب پیشوایان هدایت جوادالأئمه علیه السلام

کتاب حاضر به بررسی تاریخی و روایی زندگانی امام جواد علیه السلام پرداخته است. نویسنده ابتدا خلاصه‌ای از تاریخ زندگی امام جواد علیه السلام و مهم‌ترین فراز و فرودهای تاریخی زندگی ایشان را ارائه کرده و گام به گام مخاطب خود را با درک عمیق تری از زندگی آن حضرت پیش می برد. سخن گفتن در نوزادی، دانش حیرت انگیز امام در سنین کودکی و اشاره به منشاء علم امامان اهل بیت، مساله توحید، تفسیر برخی آیات قرآن …از جمله مطلب مفید کتاب به شمار می آید

کتاب پیشوایان هدایت جوادالأئمه علیه السلام 

نام کتاب:”پیشوایان هدایت جوادالأئمه”

نام نویسنده:سید منذر حکیم

ناشر:انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(علیه السلام)

خلاصه ی کتاب:

مطالعه سیره اهل بیت(علیهم السلام) راهی به سوی سعادت دنیوی و اخروی است. و هر یک از حضرات معصومین نمونه ای کامل از انسانهای هدایت گری هستند که در پرتوی سیره ی عملی و گفتاری آن بزرگواران می توان به ساحل نجات رسید.

کتاب حاضر به بررسی تاریخی و روایی زندگانی امام جواد علیه السلام پرداخته است. نویسنده ابتدا خلاصه‌ای از تاریخ زندگی امام جواد علیه السلام و مهم‌ترین فراز و فرودهای تاریخی زندگی ایشان را ارائه کرده و گام به گام مخاطب خود را با درک عمیق تری از زندگی آن حضرت پیش می برد. سخن گفتن در نوزادی، دانش حیرت انگیز امام در سنین کودکی و اشاره به منشاء علم امامان اهل بیت، مساله توحید، تفسیر برخی آیات قرآن …از جمله مطلب مفید کتاب به شمار می آید.

میراث علمی آن حضرت در عرصه های مختلف آن، از مباحث پایانی کتاب و دارای نکاتی ارزنده می باشد. مطالعه این کتاب را به عموم مردم توصیه می کنیم.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *