معرفی کتاب | کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی

معرفی کتاب | کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی

خانه / پیشنهاد ویژه / معرفی کتاب | کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی

کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی با موضوع تبیین رویکردهای خاص برنامه ریزی در عرصه ی فرهنگی ویژه مخاطبین فعالان فرهنگی به تالیف محمد سهیلی موضوع اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد.

معرفی کتاب | کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی

به گزارش هیات ؛ کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی با موضوع تبیین رویکردهای خاص برنامه ریزی در عرصه ی فرهنگی ویژه مخاطبین فعالان فرهنگی به تالیف محمد سهیلی موضوع اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد.

پیشگفتار: یکی از مهمترین وظایف مدیران در عرصه های مختلف, برنامه ریزی است. گرچه در ضرورت برنامه ریزی تردیدی نیست اما از آنجا که برنامه ریزی در زمینه های گوناگون, کاربردهای متفاوت دارید باید برای هر زمینه رویکری متناسب با آن داشت.
معرفی کتاب | کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی
معرفی کتاب | کتاب آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی
معرفی کتاب:

عرصه ی فرهنگ به دلیل سر وکار داشتن با نگرش ها و ارزشهای گوناگون و در نتیجه عدم قطعیت در پیش بینی ها و دیدگاه، رویکرد خاصی را برای  برنامه ریزی می طلبد که برنامه ریزی فرهنگی نامیده میشود تبیین رویکرد های خاص برنامه ریزی در عرصه فرهنگی، موضوع اصلی این کتاب را تشکیل می دهد.
از آنجا که برنامه ریزی فرهنگی در سازمان های مردم نهاد و تشکلهای محلات با برنامه ریزی فرهنگی در سازمان ها و نهادهای توسعه یافته ی فرهنگی متفاوت است، در این نوشتار سعی شده با نگاهی ویژه به این سازمان ها و تشکل ها روایت خاصی از برنامه ریزی فرهنگی ارائه گردد تا از کاربردی مناسب برخوردار باشد. دستیابی به شیوه ی مطلوب برنامه ریزی فرهنگی روند مستمری است که  این گونه تلاش ها آغازی برای آن به شمارمی آید. همچنین موفقیت در این عرصه جز با دریافت دیدگاه ها و تجارب دست اندرکاران عرصه ی فرهنگ به ویژه فعالان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد میسر نخواهد بود.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *