مقر اصلی تروریست‌ها در شرق دمشق زیر آتش حملات ارتش سوریه

خانه / مطالب و رویدادها / مقر اصلی تروریست‌ها در شرق دمشق زیر آتش حملات ارتش سوریه

نیروهای سوری و مقاومت به حملات خود از منطقه راهبردی «الریحان» و محور «تل کردی» در نزدیکی آن ادامه می‌دهند تا خط اصلی دفاعی شهر دوما را در هم شکنند.

یک منبع نظامی گزارش داد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز سه شنبه در غوطه شرقی دمشق به سوی شهر «دوما» و شهرک «الشیفونیه» پیشروی کرده است.

وی  گزارش داد که این درگیریها در حال حاضر در اطراف مزارع شهرکهای «جسرین و المحمدیة» در غوطه شرقی در جریان است.                                                                     untitled-11

به گزارش این وبگاه، جنگنده های سوری نیز همزمان مراکز تجمع تروریستها را در این مناطق هدف قرار می‌دهند.

به گفته این منبع، ارتش سوریه به حملات خود از منطقه راهبردی «الریحان» و محور «تل کردی» در نزدیکی آن ادامه می‌دهد تا خط اصلی دفاعی شهر دوما را در هم شکند؛ شهری که پناهگاه اصلی تروریستها در ریف دمشق است.

در همین راستا، منابع خبری وابسته به معارضان اعلام کردند که اختلاف میان گروههای تروریستی «فیلق الرحمن و جیش الاسلام» در غوطه شرقی دمشق بالا گرفته است.

در چند شهر و شهرک غوطه شرقی ظهر جمعه گذشته تظاهراتی برگزار شد ولی چند فرد نقابدار که گفته می‌شود وابسته به فیلق الرحمن بودند، به سوی مردم تیراندازی کردند.

برخی از فعالان معارض نیز ضمن انتقاد از فیلق و سرکرده آن «عبدالناصر شمیر» به خاطر تیراندازی به مردم در غوطه شرقی، خواستار اتحاد گروههای تروریستی در شهر «عربین» علیه نیروهای مقاومت شدند.

«صالح الحموی» سرکرده پیشین جبهه فتح الشام نیز اعلام کرد که باید از شر شمیر خلاص شد و این مسئله را بزرگتر جهاد عنوان کرد.                                                             منبع:خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *