ملاقات پروردگار با جامه‌ای خونین

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / ملاقات پروردگار با جامه‌ای خونین

شهید حسینی در دست نوشته خود آورده است: خدایا به حرمت خون شهدای کربلا و به حقانیت خون شهدای کربلاهای ایران سوگندت می‌دهم که به هنگام ملاقات با تو با جامه‌ خونین به ملاقاتت بیایم و خدایا عاجزم که به روی کاغذ بیاورم که چگونه این عشق ملاقات تو مرغ روحم را پرپر می‌کند و درونم را به آتش می‌کشد.

شهید «سید رضا حسینی» 17 خرداد 1339 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و مسئولیت بسیج عشایری قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام را بر عهده گرفت. شهید حسینی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سقز بود و سرانجام 21 فروردین 1362 در سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن دست نوشته‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز عاشورا از ایام الله در این روز غلبه حق بر باطل و خون بر شمشیر و نور بر کفر هویدا و تبلور پیدا کرد.

پنجمین عاشورا است که ملت و امت مسلمان ما حق عاشورا را ادا می‌کنند و سومین عاشورا است که در آن کربلا پدید آمده و انصارالله از کوفیان تمیز داده می‌شوند و صفوف حسینیان از یزیدیان مشخص می‌گردد.

خدایا تو خود شاهدی که در این کربلاها به پیشگاه تو علی اصغرها و حبیب ابن مظاهرها تقدیم شده.

در کربلای حسین کوفیان تعدادشان از حسینیان بیشتر بود ولی جای نعمت و شکر و سپاس باقی است که در زمان ما حسینیان تعدادشان از یزیدیان به مراتب بیشتر است.

خدایا این دومین عاشورا است که در کردستان هستم و مظلومیت اسلام و مسلمین در عاشورای حسینی سینه‌ام را مجروح ساخته و مظلومیت حسین در بین حسینیان حتی قابل لمس است.
خدایا به حرمت خون شهدای کربلای سال 61 هجری قمری و به حقانیت خون شهدای کربلاهای ایران در سال 61 هجری شمسی سوگندت می‌دهم که به هنگام ملاقات با تو با جامه‌ی خونین به ملاقاتت بیایم و خدایا عاجزم که به روی کاغذ بیاورم که چگونه این عشق ملاقات تو مرغ روحم را پرپر می‌کند و درونم را به آتش می‌کشد ولی می‌دانم که تا خود را آماده‌ی امتحانات نکنم و تا تلاش نکنم و خود را آماده‌ی امتحانات نهایی نکنم هرگز قبول نمی‌شوم و برای چندمین بار در امتحانات مردود شده‌ام. امیدوارم، امیدوارم چون تو خود فرموده‌ای نا امیدی کفر است، امیدوارم که به ملاقات بپذیری.»

منبع: تاشهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *