ملت ایران با اقتدار فتنه‎های استکبار را خنثی می‏ کنند

خانه / استان ها / ملت ایران با اقتدار فتنه‎های استکبار را خنثی می‏ کنند

جانشین دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه استکبار فتنه ‏ای بزرگتر از سال 88 برای ایران طراحی کرده است، گفت: مردم غیور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران این فتنه‎ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

جانشین دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه استکبار فتنه ‏ای بزرگتر از سال 88 برای ایران طراحی کرده است، گفت: مردم غیور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران این فتنه‎ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حیدرمصلحی درجمع مردم روزه دار شهرکرد که با حضور خود در راهپیمایی قدس شعار القدس لنا سر دادند، اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگاری‏ها و افتخاراتی است که معمار بزرگ انقلاب آن را برای ما به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه استکبار از روزهای نخست انقلاب اسلامی با ما دشمنی کرده است و این دشمنی ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: ترور شخصیت‎ها، 8 سال جنگ تحمیلی، فتنه سال 88، تحریم‎ها و … توطئه‎های استکبار جهانی برای نابودی ایران است که به لطف خداوند و اقتدار و مقاومت مردم جمهوری اسلامی ایران هر بار استکبار جهانی در اجرایی کردن نقشه‎های خود شکست خورده است.

این مقام مسئول به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره داشت و بیان کرد: بیشترین اشارات قرآن به تاریخ است و این نشان می‎دهد که خداوند گذشته‎گان را درس عبرتی برای آیندگان نهاده است.

جانشین دفتر عقیدتی-سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری  مدظله العالی نیز به تبعیت از قرآن کریم به تاریخ پرداخته است و تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی را مورد برسی قرار داده است.

وزیر سابق اطلاعات، عبرت گرفتن از تاریخ و بهره‌برداری از احساسات تاریخی را راه پیشرفت دانست و افزود: در تحقیقات دانشگاهی آمریکا نشان می‎دهد که 70 درصد از این تحقیقات علت فروپاشی آمریکا، جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در تمامی توطئه‎های دشمن صف آرایی دنیای اسلام در برابر استکبار را اجرایی نمود و این عامل موفقیت در برابر این شیطان بزرگ بود.

وی با تاکید بر سخن امام خمینی (ره) که راه قدس از کربلا می‏گذرد اظهار کرد: روزی استکبار جهانی برای شکست ایران نشست برگزار می‏کرد و امروزه برای مقابله با فلسطینی‎ها این نشست‎ها را برگزار می‏کند که قطعا در آینده نزدیک خبر شکست استکبار در فلسطین به گوش جهانیان خواهد رسید.

جانشین دفتر عقیدتی-سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیای اسلام را فتح کرده است، عنوان کرد: ترامپ و آمریکا همیشه در حال عربده کشی پوچ و خالیست که چند وقت اخیر ترامپ اعلام کرده برنامه ما جمع کردن بساط جمهوری اسلامی است اما با کوچک‎ترین حرکت انقلاب اسلامی عقب نشینی کرده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا درحال فروپاشی است،گفت: آمریکا در حوزه‎های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و امنیتی در حال فروپاشی است و این برکسی پوشیده نیست.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *