ملت ما از تحریم و تهدید دشمن نمی هراسد

خانه / استان ها / ملت ما از تحریم و تهدید دشمن نمی هراسد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه تحریم مسلمانان از صدر اسلام بوده است، گفت: ملت ما فرزند رمضان و محرم است و از تحریم و تهدید دشمن نمی هراسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام کریم سرافراز، در جمع فرماندهان، رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تحریم مسلمانان از صدر اسلام بوده و بعد از انقلاب اسلامی نیز ادامه یافته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: اکنون 37سال است که تحریم هستیم؛ ولی روی پای خود ایستاده ایم و هشت سال دفاع مقدس را نیز با همین تحریم ها به برکت مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی پشت سر گذاشتیم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: در قبال خون هزاران شهیدی که در راه به ثمر رسیدن این انقلاب داده ایم، مسئولیت بسیار خطیر و سنگینی بر دوش داریم، و باید در عمل به پیام شهدا که همانا ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و حمایت از مظلومان بوده، استوار باشیم.

این مقام مسئول، به واقعه عاشورا و قیام حضرت امام حسین علیه السلام اشاره کرد و گفت: اگر از ما بپرسند که شهدا برای چه رفتند و چرا شهید شدند؟ جواب همه ما این است که آن ها با الگوگرفتن از قیام عاشورا و حماسه حسینی به شهادت رسیدند تا انقلاب اسلامی که الهام گرفته از انقلاب کربلا و حضرت امام حسین علیه السلام است زنده بماند و پرچم این انقلاب را به دست حضرت ولیعصرعجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و مسلمین برای ناامن کردن منطقه، تصریح کرد با راه اندازی گروه های تکفیری و سلفی در منطقه به دنبال آن هستند که جلوی سرعت انقلاب اسلامی و نفوذ آن را بگیرند؛ اما فراموش کرده اند که مردم ما در هشت سال دفاع مقدس از جان و هستی خود گذشتند و دوران سخت تر از زمان فعلی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

حجت الاسلام سرافراز، شجاعت ملت بزرگ ایران را نشأت گرفته از روحیه شهادت طلبی و تلمذ در مکتب حسینی دانست و تأکید کرد: ملت ما، فرزند عاشورا، رمضان و محرم است و از هیچ تهدید، تحریم و فشاری نمی ترسد.

وی در همین زمینه افزود: امروز به فضل پروردگار و به برکت خون های به ناحق ریخته شده شهدا، ملت ایران همه چیز دارند و نیاز به تدبیر و مدیریت بهتر در کشور داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت های ظالم و زورگو را از درس های قیام حضرت امام حسین علیه السلام برشمرد و گفت: درس مهم عاشورا این است که سر بالای نی می دهیم؛ ولی تن به ذلت نمی سپاریم.

معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان، دربخش دیگری از سخنان خود به اهمیت احیای این فریضه الهی در جامعه اشاره کرد و افزود: امربه معروف و نهی از منکر یکی از اصلی ترین ارزش های دینی است. این دو فریضه از مهم ترین وظایف مؤمنان و بارزترین ویژگی جامعه اسلامی به شمار می رود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *