منبرناب| حجت الاسلام انصاریان؛دوست دار علی (علیه السلام) بدون حساب به بهشت می رود

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانی مکتوب علما / منبرناب| حجت الاسلام انصاریان؛دوست دار علی (علیه السلام) بدون حساب به بهشت می رود

حجت الاسلام انصاریان در روز بیست و هفتم ماه رمضان در مسجد امیر علیه السلام:دوست دار علی (علیه السلام) بدون حساب به بهشت می رود.

حجت الاسلام انصاریان در روز بیست و هفتم ماه رمضان در مسجد امیر علیه السلام:دوست دار علی (علیه السلام) بدون حساب به بهشت می رود.

هرکه علی علیه السلام را دوست داشته باشد، خداوند تمام عبادات و خدمات به مردم را از او قبول می کند و تمام گناهانش را از پرونده اش پاک می کند و به بهشت می برد.

هرکس که علی علیه السلام را دوست دارد پرونده اش در دست راستش است و خداوند پرونده او را مانند 124 هزار پیامبر صلوات الله علیهم بازبینی می کند. هرکس او را دوست داشته باشد از دنیا نمی رود مگر آنکه از آب کوثر بیاشامد و از درخت طوبی میوه تناول کند و جایگاه خود را در بهشت ببیند بعد بمیرد. هرکس علی علیه السلام را دوست داشته باشد خداوند تمام سختی های مردن را برایش آسان می کند و وقتی وارد برزخ شود برزخ او باغی در باغهای بهشت می شود.

هرکه علی علیه السلام را دوست داشته باشد، خداوند تمام عبادات و خدمات به مردم را از او قبول می کند و تمام گناهانش را از پرونده اش پاک می کند و به بهشت می برد و در کنار اصحاب حضرت می نشاند. هرکس عاشق علی علیه السلام باشد خداوند حکمتها را در دلش پابرجا می کند و زبان درست گویی به او عنایت می کند. عاشق علی علیه السلام می شود درب های بهشت برای او باز است. فرشته ای از عرش او را صدا می زند. هرکس که عاشق علی علیه السلام باشد از قبر که بیرون می آید چهره اش مانند ماه شب 14 است. خداوند در قیامت تاج کرامت به روی سرش می گذارد، لباس آبرو و عزت می دهد به او ، از صراط مانند برق رد می شود و هیچ رنجی نمی بیند. هرکس عاشق اوست خداوند او را از دوزخ نجات می دهد و نمی گذارد دلش دچار نفاق شود و عبور از صراط به او می دهد و برگه امان از عذاب را به او می دهد.

هرکس بر اساس عشق به اهل بیت علیهم السلام بمیرد فرشتگان با او مصاحبت می کنند و روح انبیاء علیهم السلام به ملاقاتش می آیند، هر دعایی که در این دنیا داشته است و به او داده نشده است در آن دنیا برآورده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *