مهدی سلحشور: کل این قصه دروغ است

خانه / مداحان / مداحان مرتبط با هیات / حاج مهدی سلحشور / مهدی سلحشور: کل این قصه دروغ است

کل این قصه دروغ است و نمی‌خواهند وحدت بین ما را ببینند

توضیحات حاج مهدی سلحشور پیرامون متن منتشره منسوب به جواد مقدم:

کل این قصه دروغ است/نمی‌خواهند وحدت بین ما را ببینند

j sh

حاج مهدی سلحشور در هیأت فاطمیون پیرامون متن منتشره منسوب به جواد مقدم و پس از آن جوابیه‌ای که از سوی ایشان در شبکه‌های اجتماعی منعکس گردیده توضیحاتی را داد که در ادامه می‌آید:

چند شبی است که در شبکه‌های اجتماعی شایعه‌ای از زبان یکی از برادران ذاکرمان پخش کرده‌اند بر علیه این حقیر و مطلب دیگری از زبان من بر علیه این برادر ذاکرمان پخش کرده‌اند؛ کل این قصه دروغ است و به قول طلبه‌ها سالبه به انتفاع موضوع است و هیچ محلی از اعراب ندارد. نه این برادر چیزی بر علیه من نوشته نه من بر علیه ایشان، معلوم هم هست متعلق به چه کسانی است، آن‌هایی که نمی‌خواهند وحدت بین ما را ببینند چون بچه حزب‌اللهی‌ها این کار را نمی‌کنند، کسانی که چشم دیدن این جلسات را ندارند، ولایت‌پذیری و انس با شهدا ندارند.

9 ماه پیش در جلسه خصوصی هیأتمان راجع به برهنه شدن یک جمله گفتیم و راضی نبودیم کسی ضبط کند. از آن زمان من نه مصاحبه‌ای کردم نه مطلبی گفتم و بنا هم ندارم جوابی بدهم. در آن جلسه گفتم صحبت آقا نه حکم است نه فتوا، واجب هم نیست، چون آقا فرمودند دوست دارند به این شکل رفتار شود و ما در هیأت فاطمیون تصمیم گرفتیم این کار را بکنیم(لخت نشویم) و با کسی هم کاری نداریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *