مهلت ارسال آثار به نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی تمديد شد

خانه / مطالب و رویدادها / مهلت ارسال آثار به نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی تمديد شد

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام؛ دبیر اجرایی نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی با اعلام اين خبر افزود: با توجه به استقبال گسترده اي كه از نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی شده است و با توجه درخواست های فراوان علاقه مندان و همچنین حجم آثار ارسالی، مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 دیماه 1393 تمدید شد.

نهمین فراخوان سوگواره نواها و اشعار آئینی با موضوع محرم و صفر ویژه نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۳۰ سال توسط هیأت رزمندگان اسلام و با مشارکت سازمان بسیج مداحان، شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می گردد. سوگواره در چهار رشته ی مداحی ،شعر، مناجات خوانی و تولید سبک ویژه برادران و خواهران می باشد که برندگان برای مسابقه نهایی به همایش دعوت می شوند. ضمناً در این دوره رشته سبک نیز اضافه شده است و شرایط ویژه برای شرکت خواهران در تمامی رشته ها نیز فراهم شده است. بخش ویژه سوگواره با موضوع حضرت قاسم بن الحسن (ع) و نقش نوجوانان عاشورایی در انقلاب اسلامی در رشته شعر برگزار می شود که برندگان آن از هدایای ویژه ای برخوردار خواهند بود.

شرایط آثار :

آثار شعر باید حداقل ۳ اثر و به صورت مکتوب و تایپ از طریق سایت و یا پست ارسال گردد.

آثار در رشته مداحی می بایست شامل خواندن شعر، مدیحه سرایی و نوحه خوانی باشد.

آثار در رشته ی مناجات خوانی باید قرائت فرازهایی از ادعیه مشهوره مانند دعای کمیل، ندبه، توسل، زیارات عاشورا، جامعه کبیره و … باشد.

آثار رشته مداحی و مناجات در لوح فشرده (DVD یا CD) و حداقل ۱۵ دقیقه و حتی المقدور به صورت تصویری باشد.

در بخش سبک باید سبک های جدید مداحی که مناسب با فضای هیأت می باشد از جمله نوحه، زمینه، شور، شعر، واحد و … به صورت تولیدی و حداقل در ۵ دقیقه در لوح فشرده (CDیاDVD) ارسال شود.

 افراد زیر مجوز شرکت در این دوره از سوگواره را ندارند :

۱- نفرات اول هر رشته در دوره های قبل

۲- برگزیدگانی که ۲ مرتبه و یا بیشتر، رتبه های دوم و سوم را کسب نموده اند.

تبصره : افراد فوق تنها در صورتی می توانند در سوگواره شرکت نمایند که در رشته ای به غیر از رشته دوره های قبل ثبت نام کنند.

ارسال آثار :

کلیه آثار می بایست تا تاریخ ۲۰ دیماه ۱۳۹۳ همراه با کپی شناسنامه، یک قطعه عکس، نشانی و شماره تماس داوطلب به دبیرخانه سوگواره ارسال شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سایت 23 (فرم ثبت نام و ارسال آثار) و ایمیل nava@eheyat.com و یا از طریق پست به صندوق پستی ۱۱۱- ۱۵۷۱۵ ارسال نمایند.

نتایج مرحله اول جهت حضور در مرحله دوم و اختتامیه نیمه دوم بهمن ماه در سایت هیأت رزمندگان اسلام اعلام می شود.

 مدارک لازم:

داشتن حداقل سن ۱۲ و حداکثر ۳۰ سال

تصویر کارت ملی یا شناسنامه

یک قطعه عکس ۴*۳

 جوایز:

به نفرات اول تا سوم در هر مقطع سنی از هر رشته به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی عمره مفرده، کربلای معلی و مشهد مقدس اهداء خواهد شد.

داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت هیأت رزمندگان اسلام مراجعه و یا با شماره ۸۸۹۸۶۹۸۱ (۰۲۱) دبیرخانه سوگواره تماس حاصل نمایند.

navaha 9_fin_01

جهت ثبت نام و ارسال آثار خود اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *