موصل؛ «یارمجه» آزاد و حمله سنگین داعش دفع شد

خانه / مطالب و رویدادها / موصل؛ «یارمجه» آزاد و حمله سنگین داعش دفع شد

همراه با آزادی منطقه وسیع «یارمجه» در جنوب شرق موصل، نیروهای الحشد الشعبی نیز در نزدیکی مرز با سوریه، حمله سنگین داعش را دفع کردند.

نیروهای نهاد «مبارزه با تروریسم» و پلیس فدرال عراق در موصل از صبح امروز همانند درگیری با تروریست‌های داعش را در چند منطقه شهر از سر گرفته‌ و توانستند یک منطقه را در جنوب شرق موصل آزاد کرده و در دانشگاه موصل نیز حلقه محاصره را برای تروریست‌ها تنگ‌تر کنند.

بنا به اعلام شبکه السومریه، نیروهای پلیس فدرال عراق، صبح امروز توانستند منطقه «یارمجه» شرقی را در جنوب شرق موصل آزاد کنند.

در شمال شرق موصل نیز درگیری‌ها کماکان در منطقه دانشگاه موصل، ادامه دارد و نیروهای نهاد «مبارزه با تروریسم» تروریست‌های داعش را در ساختمان‌های دانشگاه محاصره کرده‌اند.

بنا به اعلام نهاد مبارزه با تروریسم عراق، تروریست‌های داعش تمام تلاش خود را در دانشگاه موصل به کار گرفته‌اند تا مانع پیشوری نیروهای عراقی شوند.

 

 

اما در محور غربی عملیات موصل و در غرب استان نینوی که نیروهای الحشد الشعبی حضور دارند، عملیات تروریست‌های داعش برای باز کردن مرز سوریه با شکست مواجه شده است.

به گفته شبکه المیادین،نیروهای گردان‌های حزب‌الله عراق در منطقه «تل الحوثی» در غرب نینوی مقابل حمله وسیع ترویست‌های داعش را گرفته‌اند.

هدف تروریست‌ها از حمله به این منطقه، باز کردن دوباره مرز سوریه عنوان شده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *