مومن امیدوار به فضل خدا و منتظر ظهور است/جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک+تصویر

خانه / استان ها / مومن امیدوار به فضل خدا و منتظر ظهور است/جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک+تصویر

حجت الاسلام تقیان درجلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک که در پایگاه بسیج ابوذر غفاری برگزار گفت:مومن امیدوار به فضل خدا و منتظر ظهور است.

حجت الاسلام تقیان درجلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک که در پایگاه بسیج ابوذر غفاری برگزار گفت:مومن امیدوار به فضل خدا و منتظر ظهور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در ادامه حجت الاسلام محمدحسین تقیان پیرامون آثار و برکات انتظار فرج به ایرادسخن پرداخت و افزود:انتظار فرج کیمیایی است که مس وجود مؤمن را به طلای ناب تبدیل می‌کند.

وی گفت:زندگی مؤمن ازلحاظ معیارهای خداپسندانه باید به نحوی باشد که امیدوار به وعده‌ی بزرگ الهی یعنی ظهور حضرت اباصالح المهدی (ارواحنافداه)باشد.

حجت الاسلام تقیان ادامه داد:اگر ظهور حضرت اباصالح المهدی (ارواحنافداه) در حیات مومن محقق نشد نباید ناامید شود بلکه باید مطمئن باشد که اجر و پاداشش نزد پروردگار محفوظ است و به فضل الهی امید داشته باشد تا ثواب کسانی را ببرد که ظهور مولایشان را درک کرده باشد.

وی به حدیثی از حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: بنیانگذار فقه جعفری می فرمایند”هر کس از اینکه جزء یاران حضرت مهدی (علیه السلام) باشد، شاد و خوشحال می‌شود، باید منتظر باشد و در حال انتظار اهل ورع و عمل به نیکی‌های اخلاقی باشد”.

حجت الاسلام تقیان با اشاره به حدیثی افزود: بالاترین آرزوی یک منتظر فرج این است که بتواند در لشکر امام مهدی (علیه السلام) برای پیشبرد هدف ایشان بجنگد و در این راه از بذل جانش هم دریغ نداشته باشد.

وی درادامه گفت:انتظار فرج کیمیایی است که مس وجود مؤمن را به طلای ناب تبدیل می‌کند و از او انسانی می‌سازد که در صدر یاران ائمّه اطهار (علیهم السلام) قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام تقیان ادامه داد : آحاد مردم بویژه جوانان ونوجوانان عزیز باید منتظر واقعی باشند تا زمینه ظهور فراهم شود .

وی در ادامه با چهل حدیث کوتاه در زمینه مهدویت  به تشریح احادیث و روایات قرائت شده پرداخت.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت زیارت عاشورا و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *