میثم مطیعی به کمک خوزستانی‌ها رفت

خانه / پیشنهاد ویژه / میثم مطیعی به کمک خوزستانی‌ها رفت

میثم مطیعی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود، گزارشی از روند طرح بازسازی تأسیسات آبرسانی امام علی علیه‌السلام سوسنگرد با هدف اصلاح وضعیت آبرسانی به ۴۴ روستا ارائه کرد.

میثم مطیعی به کمک خوزستانی‌ها رفت

هیاتمیثم مطیعی مداح اهل بیت علیهم السلام چندی پیش، برنامه ۵ روز جشن خیابانی در ایام دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر را که بنا بود به همراه جمع دیگری از مداحان سرشناس کشور برگزار کند، به دلیل شرایط کرونایی لغو کرد و خبرداد که بناست با جمعی از مداحان برای کمک به خوزستان برود.

این مداح اهل بیت علیهم السلام با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود، گزارشی از روند طرح بازسازی و اصلاح تأسیسات آب‌رسانی امام علی علیه‌السلام سوسنگرد با هدف اصلاح وضعیت آب‌رسانی به ۴۴ روستا ارائه کرد.

وی گفت: از تأسیسات امام علی علیه‌السلام ۳۰،۴۰ سال گذشته است و فرسوده شده است و امنیت لازم را ندارد. این طرح ۲ میلیارد تومان هزینه دارد و بنا داریم در گام اول با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان فاز اول آن را آغاز کنیم.

فیلم کامل صحبت‌های این مداح را اینجا ببینید:

این مداح اهل بیت علیهم السلام در توضیحات این فیلم نوشته است: «استوری گذاشتن و توییت زدن راجع به خوزستان کافیه. الان وقت اقدام عملی است. بسم الله بگید و کمک‌ها رو واریز کنید تا بتونیم بخش خیلی کوچکی از مشکل رو با کمک‌های شما حل کنیم.»

مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۷۴۹۷۳  به نام گروه جهادی آیین مهربانی واریز کنند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *